//

Problemen met account

Problemen met account discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Een goedemorgen, Ik heb nooit problemen gehad met mijn account totdat ik gisteren mijn mailadres wijzigde. Heb het adres goed geverifieerd en dat gaf iTunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-09-11, 08:37
PeterPastoor PeterPastoor is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 63
Standaard Problemen met account

Een goedemorgen,

Ik heb nooit problemen gehad met mijn account totdat ik gisteren mijn mailadres wijzigde. Heb het adres goed geverifieerd en dat gaf iTunes ook aan.

Ik wilde mij toen inloggen en elke keer geeft hij nu aan dat ik het nog moet verifiëren. Ok wil ik dat gaan doen nog een keer en dan geeft iTunes aan dat het adres al eerder met succes is geverifieerd. Ik kan dus niet inloggen, zowel niet met het oude als het nieuwe adres.

Nu heb ik al geprobeerd een heel nieuw account aan te maken maar daar krijg ik zelfs helemaal geen verificatie mail van.

Doe ik iets verkeerds of heeft iTunes gewoon problemen?

Ik wil weer Apps kunnen downloaden. Heb net sinds gisteren de iPad. Baal ontzettend nu.

Alvast dank.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-09-11, 11:47
PeterPastoor PeterPastoor is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 63
Standaard

Iemand aanwezig?
  #3  
Oud 25-09-11, 13:40
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Goedemiddag. Het spijt me u zo lang te hebben moeten laten wachten. We werker er hard aan om binnen 2 minuten een antwoord met daarin het liefst een sluitende oplossing, te genereren. Helaas doen mensen wel eens andere dingen dan hier op ipc zitten met mooi weer. Onze oprechte excuses.


Om in te gaan op je probleem; heb je al contact met Apple gezocht, via de klantenservice van de iTunes Store? Ik vrees dat zij ook een antwoord termijn van 48 uur hebben , trouwens.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 25-09-11 om 17:43.
  #4  
Oud 25-09-11, 14:45
PeterPastoor PeterPastoor is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Goedemiddag. Het spijt me u zo lang te hebben moeten laten wachten. We werker er hard aan om binnen 2 minuten een antwoord met daarin het liefst een sluitende oplossing, te genereren. Helaas doen mensen wel eens andere dingen dan hier op ipc zitten met mooi weer. Onze oprechte excuses.

Om in te gaan op je probleem; heb je al contact met Apple gezocht, via de klantenservice van de iTunes Store? Ik vrees dat zij ook een antwoord termijn van 48 uur hebben , trouwens.
Sorry zo was het niet bedoeld

Maar baal er van dat ik net nu de problemen moet hebben nu ik een nieuw speeltje heb waar ik nu alleen maar mee kan internetten.

Heb ze al gemaild maar zal daar vast tot morgen of later mee moeten wachten. Had gehoopt dat iemand hier wist wat er speelde. Dat iTunes misschien storing had of iets dergelijks.

Bedankt voor het antwoord
  #5  
Oud 25-09-11, 14:49
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Was natuurlijk een grapje, he ik ging er ook wel vanuit dat je het zo niet bedoeld. Maar het kan wel opdringerig overkomen, en sommigen kunnen dat wel vervelend vinden. En dan gooi je je eigen glazen alleen maar in, want dan is iemand minder geneigd te reageren. Op tweakers mag je je eigen topic / vraag daarom pas na 24 uur 'omhoog schoppen'.

Het kan natuurlijk prima dat iemand hetzelfde heeft meegemaakt als jij en dat er een kleine simpele oplossing voorhanden is. Maar het scheelt m.i. wel als je meldt dat je ook met Apple zelf contact hebt opgenomen. Daarmee laat je eigen inzet zien

Laatst gewijzigd door ballegooier; 25-09-11 om 17:44.
  #6  
Oud 25-09-11, 16:46
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Ook hier wordt zo snel bumpen als irritant beschouwd!

Niet meer doen a.u.b.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
problemen met exchange account CarolavdW iPhone algemeen 10 19-12-11 08:47
problemen met exchange account CarolavdW iPhone algemeen 1 08-06-11 21:29
amerikaanse account met een nederlands account myplace iPhone Apps 5 13-09-10 21:41
problemen met account Boytjuh_W iPhone algemeen 4 02-10-09 01:11
Problemen met een afgesloten account in I-Tunes ferrywalter iPhone Apps 0 22-06-09 22:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:02.