Problemen met account discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Een goedemorgen, Ik heb nooit problemen gehad met mijn account totdat ik gisteren mijn mailadres wijzigde. Heb het adres goed geverifieerd en dat gaf iTunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met account
Een goedemorgen,
Ik heb nooit problemen gehad met mijn account totdat ik gisteren mijn mailadres wijzigde. Heb het adres goed geverifieerd en dat gaf iTunes ook aan. Ik wilde mij toen inloggen en elke keer geeft hij nu aan dat ik het nog moet verifiëren. Ok wil ik dat gaan doen nog een keer en dan geeft iTunes aan dat het adres al eerder met succes is geverifieerd. Ik kan dus niet inloggen, zowel niet met het oude als het nieuwe adres. Nu heb ik al geprobeerd een heel nieuw account aan te maken maar daar krijg ik zelfs helemaal geen verificatie mail van. Doe ik iets verkeerds of heeft iTunes gewoon problemen? Ik wil weer Apps kunnen downloaden. Heb net sinds gisteren de iPad. Baal ontzettend nu. Alvast dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iemand aanwezig?
|
|
||||
|
||||
Goedemiddag. Het spijt me u zo lang te hebben moeten laten wachten. We werker er hard aan om binnen 2 minuten een antwoord met daarin het liefst een sluitende oplossing, te genereren. Helaas doen mensen wel eens andere dingen dan hier op ipc zitten met mooi weer. Onze oprechte excuses.
Om in te gaan op je probleem; heb je al contact met Apple gezocht, via de klantenservice van de iTunes Store? Ik vrees dat zij ook een antwoord termijn van 48 uur hebben , trouwens. Laatst gewijzigd door ballegooier; 25-09-11 om 18:43. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar baal er van dat ik net nu de problemen moet hebben nu ik een nieuw speeltje heb waar ik nu alleen maar mee kan internetten. Heb ze al gemaild maar zal daar vast tot morgen of later mee moeten wachten. Had gehoopt dat iemand hier wist wat er speelde. Dat iTunes misschien storing had of iets dergelijks. Bedankt voor het antwoord |
|
||||
|
||||
Was natuurlijk een grapje, he ik ging er ook wel vanuit dat je het zo niet bedoeld. Maar het kan wel opdringerig overkomen, en sommigen kunnen dat wel vervelend vinden. En dan gooi je je eigen glazen alleen maar in, want dan is iemand minder geneigd te reageren. Op tweakers mag je je eigen topic / vraag daarom pas na 24 uur 'omhoog schoppen'.
Het kan natuurlijk prima dat iemand hetzelfde heeft meegemaakt als jij en dat er een kleine simpele oplossing voorhanden is. Maar het scheelt m.i. wel als je meldt dat je ook met Apple zelf contact hebt opgenomen. Daarmee laat je eigen inzet zien Laatst gewijzigd door ballegooier; 25-09-11 om 18:44. |
|
||||
|
||||
Ook hier wordt zo snel bumpen als irritant beschouwd!
Niet meer doen a.u.b.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
problemen met exchange account | CarolavdW | iPhone algemeen | 10 | 19-12-11 09:47 |
problemen met exchange account | CarolavdW | iPhone algemeen | 1 | 08-06-11 22:29 |
amerikaanse account met een nederlands account | myplace | iPhone Apps | 5 | 13-09-10 22:41 |
problemen met account | Boytjuh_W | iPhone algemeen | 4 | 02-10-09 02:11 |
Problemen met een afgesloten account in I-Tunes | ferrywalter | iPhone Apps | 0 | 22-06-09 23:04 |
|
|