Nieuwe 4S al in gebruik. Wie nog meer? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Bevalt prima, enige minpuntje is dat de hoesjes niet meer passen.heb een switchseasy case. Die past niet meer. De geluid en trilknop verschillen enkele mm. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Bevalt prima, enige minpuntje is dat de hoesjes niet meer passen.heb een switchseasy case. Die past niet meer. De geluid en trilknop verschillen enkele mm.
Dus dat is jammer. 64gb is yoch wel prettige (overbodige)luxe. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En deathgrip helaas niet opgelost, tis me al 2keer gelukt op zelfde plaats als iphone 4 ik ervoor kan zorgen signaal zakt en geen service heb. lol. Laatst gewijzigd door apotheosis; 16-10-11 om 01:37. |
|
|||
|
|||
Heeft er iemand het idee wat siri als data verbruikt ?
Ik heb interesse om een iphone 4s te kopen maar mijn abonnement laat niet al te veel data toe ! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gij soms geen idee hoe het komt ik geen mails kan sturen? Ik kan ze wel ontvangen, heb yahoo.
Op ipad op dezelfde manier ingegeven 2dagen ervoor en op deze geen enkel probleem terwijl ik nocthans op dezelfde manier alles heb ingegeven, zeer raar. |
|
|||
|
|||
staat dat yahoo adres ingesteld bij mail als het adres waarvan je ook wil verzenden? Ik had dat probleem vorig jaar dat ik alles kon ontvangen maar als ik stuurde was het van mijn unief mail, en daar kon ik niet mee verzenden
|
|
|||
|
|||
Heb naar yahoo een mailke gestuurd .
|
|
|||
|
|||
Mijn batterij gaat wel heel snel leeg!
Ook na het uitschakelen van een paar batterijvreters. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand last van geel (of geler) scherm (in vergelijking met de gewone 4). Zou blijkbaar in US voor velen een probleem zijn...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar degene die willen en nog garantie hebben kunnen een nieuwe vragen (gratis). |
|
||||
|
||||
Ik heb vandaag de 16gb Zwart besteld zo blij levering op 7 tot 15 november. Maar hij dan wel met mijn kpn abbo toch
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De rand van mijn 4S home button voelt erg scherp aan, mn de bovenkant. Ben ik de enige of zijn er meer die dat hebben? Vind het erg onprettig aanvoelen en de home button gebruik je toch wel heel erg veel...
Mijn iPhone 4 had dat niet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bumper maakt krassen: wie heeft hier nog meer last van? | Hubjetten | iPhone algemeen | 17 | 15-10-20 08:30 |
ios 4.2.1 problemen wie nog meer? | markjan | Archief | 1 | 30-11-10 18:06 |
|
|