Tiger, Leopard, Vista, XP ? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb express voor maar 1 antwoord gekozen, omdat je zo een beter beeld krijgt. Het lijkt mij sterk dat er mensen zijn die precies ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Welk besturingssysteem gebruik jij ? |
|||
Tiger | 4 | 4,94% | |
Leopard | 33 | 40,74% | |
Vista | 28 | 34,57% | |
XP | 15 | 18,52% | |
Anders | 1 | 1,23% | |
Aantal stemmers: 81. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
||||
Ik heb express voor maar 1 antwoord gekozen, omdat je zo een beter beeld krijgt. Het lijkt mij sterk dat er mensen zijn die precies evenveel een mac als pc gebruiken. Of net zoveel XP als Vista.
Grappig dat er nou bij het nieuws een bericht staat over een enquete in Amerika
|
|
|
||||
|
||||
Helaas moet ik op mijn werk met XP werken, maar thuis ben ik helemaal Mac OS X.. alleen mijn dochters hebben nog ieder een Windows PC'tje.. maar dat heeft puur financiële redenen.. Voor 100-150 Euro heb je een PC waarop ze kunnen internetten, simpele spelletjes doen etc.. al ik ze een Mac zou moeten geven ben ik heel wat meer kwijt.
|
||||
|
||||
Ja, ook hier Vista Ultimate, draait als een trein
|
|
||||
|
||||
ik gebruik Vista, maar zou natuurlijk liever een macbookje pro willen of een imac en dan natuurlijk met Leopard erop maja hopen dak ooit krijg
|
||||
|
||||
Ik werk met vista ulimate en xp pro ben best tevreden mee ben maar een gebruiker
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OSX Tiger SDK? | sentmen | Archief | 2 | 08-11-09 14:37 |
|
|