//

Wat denken jullie dat de iphone nog mist? Qua software.

Wat denken jullie dat de iphone nog mist? Qua software. discussie in Chat en geruchten forum; Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door imoker 3: Safari.. Waarom geen dingen kunnen downloaden die de Iphone wel kan ondersteunen? Safari is namelijk een betere browser dan al die andere die te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #5  
Oud 05-06-12, 14:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imoker Bekijk bericht
3: Safari.. Waarom geen dingen kunnen downloaden die de Iphone wel kan ondersteunen? Safari is namelijk een betere browser dan al die andere die te downloaden zijn(Vind ik dan, maar heb ze ook niet allemaal uitgeprobeerd natuurlijk)
Wat wil je dan "downloaden"? En vooral, waar moet het "gedownloade" naartoe? In een soort van vergaarbak waar elke app aankan? Ik vrees dat Apple dat nooit gaat toestaan.

Citaat:
5:Kiosk? Die heb ik helaas niet echt kunnen gebruiken, wel uitproberen. Aangezien de meeste kranten/tijdschriften een eigen app uitbrengen.
De kranten en tijdschriften die ik lees staan (toevallig?) allemaal in de Kiosk. Bijvoorbeeld: De Standaard, Gazet van Antwerpen, Het Belang van Limburg, Knack en Elsevier.

Aangezien ik geen spelletjes speel is het "Game Center" voor mij persoonlijk totaal overbodig. Maar het moet daarom niet verwijderd worden uit iOS.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wanneer denken jullie dat de iPad 3 uitkomt Jailbreakboy Chat en geruchten 18 26-12-11 10:37
iPhone 4: Denken jullie dat er nog een unlock komt? Kevin Unlock 2 11-05-11 23:05
ipodhoes.nl beweert dat het een productie fout is!!!!! wat denken jullie? nhl2003 iPhone accessoires en onderdelen 20 03-02-11 16:09
ipodhoes.nl beweert dat het een productie fout is!!!!! wat denken jullie? nhl2003 Archief 2 23-01-11 10:06
Denken jullie dat de Iphone 3Gs nu gratis wordt? pasmel Koopinformatie Nederland 0 25-06-10 20:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:26.