Hierna geen iPhone meer. discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Dank je apotheosis. BTW zo mooi dat Vlaams Je hebt gelijk...technologie is mooi maar voor dat geld verwacht ik ook wel wat!! Anyway...mijn replacement iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dank je apotheosis. BTW zo mooi dat Vlaams
Je hebt gelijk...technologie is mooi maar voor dat geld verwacht ik ook wel wat!! Anyway...mijn replacement iPhone is vanmiddag binnengekomen. M.b.v. iCloud helemaal zoals ik gewend was nu. Hij ligt nu te laden en ondertussen honderden foto's via iStream binnen te halen. Ik denk dat timosha je haarfijn kan uitleggen hoe dat zit met batterijen laden. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik als 'Ollander wel, want ik kijk atijd naar de Pfaff's
Anyway, ik neem aan dat in deze refurbished wel een splinternieuwe Lithium-Polymer accu zit? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zwaanst na nie hei, want da kannenik oek zenne, zelfs int antwaarps van de schoalplak Tis allien mor da niemand da da nog verstoa as ge nie de sjans hei oem van antwaarpe te zain, mor dor ligde gaai nie zoe wakker van hei.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nogmaals (en dat zal jij vast wel weten Timosha) zit er in een refurbished toestel een spliksplinternieuwe accu? |
|
|||
|
|||
sony ericson
kan het nog slechter |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 geen Wi-Fi & Bluetooth meer + Herkent geen Simkaarten | henkphone | iPhone algemeen | 0 | 27-01-12 18:54 |
iPhone moeten resetten, hierna alle video's van 1 dag verloren. Hoe terug te halen? | Beving | Muziek, foto & video | 0 | 15-01-12 20:39 |
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk | SoundForge | iPhone algemeen | 7 | 05-11-08 23:06 |
geen internet meer en kan geen sources meer updaten | jeroenrd | Overige providers Nederland | 1 | 14-02-08 17:43 |
|
|