//

Waarom is Apple zo goed?

Waarom is Apple zo goed? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik bedoel, wat maakt alles toch ZO goed?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-10-12, 01:16
DarknessFood DarknessFood is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Smile Waarom is Apple zo goed?

Ik bedoel, wat maakt alles toch ZO goed?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-12, 02:49
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

ge kunt er alles mee, je moet niet lang zoeken naar een instelling, die staat gewoon op de meest logische plaats, ge wordt lang ondersteund qua software-updates (de 3gs wordt nu nog altijd geüpdate, en is toch al 3 of 4 jaar oud), er is ook maar één soort iPhone per jaar, je hebt niet de iPhone Galaxy, de iPhone gio, de iPhone star,... 't is gewoon 1 iPhone per jaar, en die heeft dan nog zijn eigen ondersteuningssysteem... wat het makkelijker maakt om alles te ondersteunen en ze hoeven maar 1 software update te doen die direct past op elk Idevice.

kortom alles is gewoon logisch, heb overlaatst mijn windowsphone bovengehaald om mogelijk door te verkopen aan een maat. ik moest zelf zoeken hoe alles werkte, terwijl IOS zijn eigen uitwijst...

een minpuntje: geen Flashplayer, maar daar heb ik eigenlijk nog geen last van gehad, anderen misschien wel, dat weet ik niet,
  #3  
Oud 26-10-12, 09:02
kenneth.jansen kenneth.jansen is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard

Simpel, eenvoudig en toch kan je er evenveel (of zelfs meer) mee als andere smartphones.
Een heel groot punt is dat Apple zijn eigen besturingssysteem gebruikt op zijn eigen smartphone, wat niet het geval is bij veel andere merken.
Ik begrijp dat sommige mensen open source willen hebben, maar ik zelf ben er een grote tegenstander van, het kan heel je gsm naar de vaantjes helpen.
  #4  
Oud 26-10-12, 09:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik gebruik een iMac 27" met een i7 processor. Dat ding is niet meer onder garantie, niet meer bij Apple en niet meer bij de winkel.

Gisteren ontving ik een e-mail van Apple dat er mogelijk een probleem zou kunnen zijn met de HDD. Ik heb nog niets gemerkt van problemen met de HDD. Hoe dan ook, ik mag de iMac bij een Apple Premium Reseller of bij Apple binnenbrengen voor gratis vervanging van de HDD.

Dat zijn van die kleine dingetjes die typisch "Apple" zijn
  #5  
Oud 26-10-12, 15:06
Mkipz Mkipz is offline
• iOS 6.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

Simpel en eenvoudig de support is goed. Kijk bevoorbeeld naar de iPod nano 1st generation recall? Ik had dat ding al jaren niet meer gebruikt, heb van apple een nieuwe 8 gb gekregen en deze gebruik ik nu dagelijks in mijn auto.

Apple - Support - iPod nano Replacement Program
Reageren

Labels
apple waarom



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waarom kan ik het apple id van icloud niet wijzigen? 1997giorgio1 iPad algemeen 5 20-10-12 15:23
waarom heeft apple de eerste generatie iphone geen 3g gegeven? fragun iPhone algemeen 1 16-08-12 21:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:53.