Kan SP1 office 2008 niet installeren discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Effe snel een vraagje. Is het hier iemand gelukt om SP1 van Office 2008 over zijn of haar Nederlandse office 2008 te installeren ?? Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kan SP1 office 2008 niet installeren
Effe snel een vraagje.
Is het hier iemand gelukt om SP1 van Office 2008 over zijn of haar Nederlandse office 2008 te installeren ?? Ik krijg de melding dat op mijn schijf niet de juiste office versie is aangetroffen :S Terwijl ik toch echt geen SP1 heb geinstalleerd. 12.0.1 staat ook nog bij About van Word
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hmmm het is mij wel gewoon gelukt een tijdje terug. Het kan aan je licentie liggen of aan je illegale office cd+licentie. Office 2000 kon er ook wel een potje van. Na vele versies geprobeerd te hebben wou er eindelijk service pack 1, 2 en 3 op Dus even proberen Destiny
|
||||
|
||||
Het is gelukt. Opnieuw geinstalleerd en eerst die SP1 geinstalleerd
|
||||
|
||||
Goedzo, nou ja succes ermee.
|
||||
|
||||
Je was in goed gezelschap.....Ik had overigens geen problemen. Ik kwam ondermeer het onderstaande tegen:
One reader writes: "After installing SP1 for Microsoft Office, I can no longer launch any of the applications. Every time I try to launch Word, etc. - the Setup Assistant runs. I go through the assistant, close it and try to launch the app again and the setup assistant starts up again. I have restarted the computer. No effect - I get stuck in a setup assistant loop. Is anyone else seeing this?" Fix: If you are experiencing this problem, delete the following files: ~/Library/Preferences/Microsoft/Office 2008/Microsoft Office 2008 Settings.plist /Applications/Microsoft Office 2008/Office/OfficePID.plist then launch the problematic application(s) and enter your Office 2008 serial number. bron:Microsoft Office 2008 SP1 (12.1): problems installing, launching apps -- fixes - MacFixIt |
|
||||
|
||||
Ik heb ook geen probleem gehad met de update
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Office 2008 Entourage sync met iPhone | iFlone | iTunes | 8 | 04-03-11 14:02 |
Windows: Itunes installeren mislukt kan Quicktime niet installeren | elvis4ever | iTunes | 2 | 19-07-10 23:38 |
App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren | bjakkers | iPhone Apps | 4 | 09-11-08 20:00 |
|
|