probleem met apps downloaden i-pad 4 discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) wie kan mij helpen ik heb problemen met het downloaden van apps uit de appsstore telkens als ik wil downloaden vraag hij steeds het wachtwoord ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem met apps downloaden i-pad 4
wie kan mij helpen ik heb problemen met het downloaden van apps uit de appsstore telkens als ik wil downloaden vraag hij steeds het wachtwoord als ik dat invoer vraag hij het er daarna weer ik weet zeker dat het het goede is ik heb hem pas van gisteren ben een leek wat dat betreft .
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hallo Heb je geprobeerd om via de pc via itunes in te loggen en daar dan een app te downloaden. Je bent dan al ingelogd en dan moet ie het automatisch op je ipad zetten. |
|
|||
|
|||
AppStore downloaden
Hallo Monique2331 moet ik dan voor iedere app via i tunes op de computer downloaden ? Alvast bedankt Monique
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gratis apps downloaden probleem. | apotheosis | iPhone algemeen | 1 | 02-08-12 14:50 |
Probleem bij apps downloaden | Kahless | iPad algemeen | 0 | 03-03-12 14:39 |
probleem met I Pad 2 upgraden (bibliotheekprobleem ) | Aljairo | iPad algemeen | 2 | 21-10-11 11:41 |
Probleem met downloaden app's | Nailluver | iPad Apps | 0 | 17-06-11 01:59 |
Probleem met apps downloaden | dododedodonl | iPhone Apps | 0 | 02-10-10 00:03 |
|
|