//

Jailbreak iPhone 5 iOS 6.0.1/6.1??

Jailbreak iPhone 5 iOS 6.0.1/6.1?? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb me hier en daar een beetje ingelezen qua mogelijkheden voor een mogelijke publieke JB voor de iPhone 5. Nu is bekend dat @planetbeing hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-01-13, 11:11
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard Jailbreak iPhone 5 iOS 6.0.1/6.1??

Heb me hier en daar een beetje ingelezen qua mogelijkheden voor een mogelijke publieke JB voor de iPhone 5. Nu is bekend dat @planetbeing hem al heeft draaien op zijn eigen iPhone 5. En dat hij sowieso wacht tot 6.1 uitkomt.

Ik lees op diverse (Amerikaanse) fora meningen van mensen waarom hij eventueel juist wel en/of juist niet zal vrijgegeven na de release van iOS 6.1.

Ik hoor graag van de echte JB-kenners hier op iPhoneclub wat jullie mening is en verwachting van deze eventuele JB voor de iPhone 5.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 4S ios 5.0.1 met jailbreak updaten naar ios 5.11 mogelijk mdropie Jailbreak 3 29-09-12 22:27
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) DinoG Jailbreak 1 02-01-12 13:45
iPhone: Iphone met ios 4.3.2 jailbreak updaten naar ios 5 amoreappel Jailbreak 5 01-01-12 22:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:01.