Het Grote Goedemorgen topic discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiemorgen allemaal. Morgenavond hier feestje. BBQ voetbal, maar nu al geen mooi weer meer...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Goeiemorgen allemaal. Morgenavond hier feestje. BBQ voetbal, maar nu al geen mooi weer meer
|
|
|
||||
|
||||
Goeiemorga
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
goeie morgen iedereen
Weekend! heerlijk
|
|||
|
|||
goedenmorgen mensjes,
|
|
||||
|
||||
have a nice day
|
||||
|
||||
Goeiemorgend meisjes !
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wat een heerlijke dag wordt dit, vanavond een flink feestje in mijn - met oranje zeil overdekte - tuin! Dus voor iedereen vandaag een dubbele goede morgen gewenst!
|
||||
|
||||
Goedemorgen allen !! de laatste dag voor het weekend en vanavond lekker voetbaluhhhhhh, zet hem op !!
|
|
||||
|
||||
Goeie morgen!!
lekker uitgeslapen, heerlijk!
|
||||
|
||||
kunnen voor jouw al beter een goede middag topic aanmaken
|
||||
|
||||
Citaat:
zie ik nu net dat ie er was er zit alleen een slotje op
|
||||
|
||||
goeiemorgen morgen,goeiedag allemaal.
zeker aan de oranje freaks,proficiat
|
||||
|
||||
ben ik er es vroeg bij?
goeie moggel!!
|
||||
|
||||
Ja iMario in je broek geplast ofzo LOL
Goedemorgen allemaal. Mooi he die 4-1 tegen de Fransen -
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
goeiemorgen
sebiet eens gaan leren voor de examens maar ik gen toch ni veel doen tes wiskunde examen en da kannek goe |
|
||||
|
||||
Goedemorgen , dit had ik eerder kunnen zeggen maar ik was metal gear solid 4 aan het spelen (mooi hoor) en mijn hoofdpijn aan het verwerken al doet die niet zo'n pijn door de 4-1 overwinning.
een mooie dag toegewenst aan u allen |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
goede nacht allemaal !!!!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote Highscore-topic | Kenanus | iPhone Games | 187 | 25-03-13 13:10 |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Foto: Het Grote Foto Topic! | berty | Muziek, foto & video | 5 | 08-05-11 18:08 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|