Het Grote Goedemorgen topic discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) moggel..... moet zo weer naar school....gister BEETJE laat geworden,...was ook zo gezellig...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
moggel.....
moet zo weer naar school....gister BEETJE laat geworden,...was ook zo gezellig
|
|
|
||||
|
||||
Er zijn van die dagen dat mijn ogen niet open willen... dit is er er weer zo een
|
||||
|
||||
Imario das voor herhaling vatbaar , geef een seintje wanneer de actie terug begint
|
|
||||
|
||||
Ghe ghe Je bent niet het enige slachtoffer he... Ik zit ook tot 5 uur of zoiets, en heb wel betere dingen te doen, zoals mijn auto naar de APK brengen die al 3 dagen over tijd is
|
||||
|
||||
dirksite,
das goed kerel btw eindelijk thuis pffff keihard gewerkt! WEEKEND!!
|
||||
|
||||
Wat zijn dat nu voor weken? Dat zijn toch geen werk weken, komop zeg
|
||||
|
||||
agja stage.... van maandag tot woensdag. Maar dan ook echt keihard werken he
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
LoooooooooooooooL
maar gelukkig heb ik nu weekend! die tijd ga ik natuurlijk aan mijn iPhone besteden
|
||||
|
||||
En jij hebt dus groot gelijk dat je bij de insteresse groep "iPhone verslaafde" hoort. Jemig zeg Veel plezier mario Ik ga gewoon door met werken omdat ik niet lui ben *sarcastic*
|
||||
|
||||
ikke verslaafd??
hoekom je erbij enuh werkze he ik moet maandag pas weer..
|
||||
|
||||
Ben nu pas terug van werk ben om 6.oo hr begonnen , toch een mooi uur voor thuis te komen hé ,
morgen weer vroeg uit te veren tot straks |
|
||||
|
||||
goede morgen
en blijft croiman vandaag ook vermist of ligt die al in een ontwenningskliniek nadat gisteren de site een tijd eruit lag |
|
||||
|
||||
Lol
Iedergeval ik ben ook alweer van de partij en heb vandaag een beetje zinin mijn werk Ik ben vandaag met de motor op het werk, heeeerlijk weer, dus even na werktijd scheuren
|
||||
|
||||
Goedemorgen allemaal Ben lekker vrij en ga de mac maar eens updaten SDK6, leopard 10.5.3 etc
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. Laatst gewijzigd door Michael; 29-05-08 om 09:54. |
|
|||
|
|||
goedemorgen...
heerlijk om 5:15 van het bier wakker worden als je de hele dag vrij hebt :S maargoed, in elk geval tijd zat om bij te komen ^^ |
|
||||
|
||||
Ik heb weekend maar moest vroeg uit me bed omdak naar het gemeente huis moet met me ma.... jakkes
Maar goeiemorgen everyone
|
||||
|
||||
laat het goede maar weg, ik zeg bij deze morgen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
goedu morgen deze morgen.
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote Highscore-topic | Kenanus | iPhone Games | 187 | 25-03-13 13:10 |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Foto: Het Grote Foto Topic! | berty | Muziek, foto & video | 5 | 08-05-11 18:08 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|