Het Grote Goedemorgen topic discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zal zo enzo even wat foto's maken van een paar maten van mij, die met de motors mee zijn....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik zal zo enzo even wat foto's maken van een paar maten van mij, die met de motors mee zijn.
|
|
|
||||
|
||||
Heeja leuk man
|
||||
|
||||
have fun Paul!
ik heb me toch een migraine op dit moment, ik kan de letters amper lezen |
|
||||
|
||||
een heeeele goei morgen
|
|
||||
|
||||
Goeie morgeueueueuhh!!!!
|
||||
|
||||
Goooeieee MOogeel , Nu alweer me bed uit:| Werken...
|
|||
|
|||
Goedenmorgen mensen,
|
|
||||
|
||||
Goeiemoguh!
|
||||
|
||||
goedemiddag!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
yepz
nu nog even snel onder de douche en naar buiten, het is weer lekker weer weer zeg maar weer. ofzoiets... |
|
||||
|
||||
haha
ik blijf lekker binnen, lekker met me iPhone bezig
|
||||
|
||||
ik ook, fijn wa prullen met iphone en andere iphone spullen vandaag lol.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
give it to me !!!! show it !!!
|
||||
|
||||
tux battery
hier issie en een screen ervan.
|
||||
|
||||
ben er weer helemaal klaar voor
welcome to a new day |
|
|||
|
|||
Goedemorgen, deze morgen! Met de kids naar de voetbal?
|
|
||||
|
||||
ikke?
neenee,ben nu op het werk maarja morgen voor mij weer 5dagen weekend de voetbal begint vanaf september,dan mag mijn zoontje van 5 voor het eerst gaan mee doen.hoihoi voor de dochter van 3 zie ik het zo nog niet zitten,die zal wel bij de gymles blijven Laatst gewijzigd door truckdiver; 01-06-08 om 06:57. |
|
||||
|
||||
Goedemorgen allemaal
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote Highscore-topic | Kenanus | iPhone Games | 187 | 25-03-13 13:10 |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Foto: Het Grote Foto Topic! | berty | Muziek, foto & video | 5 | 08-05-11 18:08 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|