Het Grote Goedemorgen topic discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Morgen allemaal Ik heb genoten van het mooie onweer vannacht...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Morgen allemaal Ik heb genoten van het mooie onweer vannacht
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Goeie morgen iedereen
Welk onweer? niet gehoord
|
|||
|
|||
Ook goede morgen! Fijne dag allemaal.
|
|
||||
|
||||
GOEDEMOOORGEN!! Daar ben ik dan weer, vanacht net terug uit Italie met de motor club
|
|||
|
|||
goedenmorgen, wat is het toch druk op de weg.
hoe wassie paulus? |
|
|||
|
|||
Goeie morgen iedereen, voor mij weer een dagje verder werken aan mijn eindwerk en vervolgens werken gaan.
Wat voor motor rij je paulus87? |
|
||||
|
||||
Het was Heerlijk!! Lekker weer, ongeveer 35 graden We hebben ongeveer 150 kilometer afgelegt over een bergweg. Zo dat begon te vervelen joh! Nee maar het was super, en gister avond terug gekomen Langer dan verwacht. Hoe gaat het met jou dan?
|
||||
|
||||
Citaat:
Deze motor rij ik Als jij ook motor rijdt even aanmelden bij de motor club insteresse groep hier op het forum
|
|||
|
|||
Ik sta op instorten op het moment, maar daar kom ik wel overheen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
haha da kan ik helaas niet maken
|
|
||||
|
||||
Goedemorgen iedereen!! Beetje wakker, en leuke dag gisteren gehad? Ik zit weer op mijn werk en kreeg net te horen dat ik vanavond naar een belangrijke meeting moet gaan voor mijn bedrijf.... dat word een latertje...
|
|||
|
|||
Goeie morgen iedereen, vandaag D-Day, moet men eindwerk afgeven dus laten we hopen dat het in orde is.
|
|
||||
|
||||
Ah die paulus
ik ben ook weer wakker en ga zo die kant op, vandaag nog ff en dan weer weekend ene GOEIEMOGGEL!!
|
||||
|
||||
Goedemorgen allemaal Nog een dag en vier dagen vrij
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
geutemorgen.
weeral op van 5.30uur,een van mijn kinderen al wakkker.aaaah |
|
|||
|
|||
een luizenleventje dat is wat jullie allemaal hebben
goedenmorgen btw |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
was ik helemaal vergeten te melden dat het geen betrekking op jou had .
eigelijk alleen maar op imario en micheal |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote Highscore-topic | Kenanus | iPhone Games | 187 | 25-03-13 13:10 |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Foto: Het Grote Foto Topic! | berty | Muziek, foto & video | 5 | 08-05-11 18:08 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|