Het Grote Goedemorgen topic discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Goodmorning Vietnam . Ok beetje flauwe humor op deze zondag morgend. Is nog rustig op het forum, dan maar even de warme bakker opzoeken....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Goodmorning Vietnam . Ok beetje flauwe humor op deze zondag morgend. Is nog rustig op het forum, dan maar even de warme bakker opzoeken.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
morguhh iPhone freaks
|
||||
|
||||
Zijn precies ook altijd dezelfde op het forum!
Nu croiman vanmiddag nog uit zijn bed rollen en zijn weeral bijna compleet |
|
||||
|
||||
Is het ook meteen weer gedaan met de rust
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Goedenmorgen, weekend is voor mij begonnen
|
|
||||
|
||||
ooefffff, wat een nacht pffff
|
|
||||
|
||||
goedemiddag allemaal. juist wakker en op de wereld.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
die week ardennen heeft veel slaap achtergehouden bij mij, dit weekend uitgeslapen, maar nog nie genoeg. bbbrbrrrrrrr.............
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
heb woensdag en vrijdag ook nog verlof, dus ga heel de week uitslapen. joepie !!!
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik moet eigelijk leren voor mijn examen morgen maar daar heb ik zo geen zin in
ben maar begonnen met een theme te maken aangezien het niet schijnt te kunnen als je de stock theme gebruikt hahaha in mijn profiel staat al een beginnetje. quali ligt nog niet zo hoog maar komt nog wel |
|
||||
|
||||
here we go again....
|
|
|||
|
|||
Good morning, calling, calling. SOS for Love!
|
|
||||
|
||||
it's anice day
goeiemorgen |
|
||||
|
||||
Nou we zijn weer wakker en nog maandag ook Goedemorgen allemaal
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
zometeen hard aan de bak
|
||||
|
||||
zo, maandag weer voorbij. nu de dinsdag nog....
|
|
||||
|
||||
hoppa,goeiemorgen
ga er eens een dag niet bijzijn. collega verlof en mag(moet) die vervangen,enzo nog eens werken door de week!pfff |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote Highscore-topic | Kenanus | iPhone Games | 187 | 25-03-13 13:10 |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Foto: Het Grote Foto Topic! | berty | Muziek, foto & video | 5 | 08-05-11 18:08 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|