Het Grote Goedemorgen topic discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) wat staan jullie allemaal laat op in het weekend, ik moet om 6 uur al beginnen met werken....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
wat staan jullie allemaal laat op in het weekend, ik moet om 6 uur al beginnen met werken.
|
|
|
||||
|
||||
k was vandaag pas wakker rond 14.00uur zaliiggggggg
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
zal maar weer als eerste vd dag beginnen,joehoe laatse werkdag vandaag.morgen terug weekend
gutemorgen |
|
|||
|
|||
goeie morgeeeeeeeen
|
|
||||
|
||||
Allemaal een frisse en zonnige morgend !
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Goedemorgen allemaal! Vandaag weer ff helemaal nix doen! Heeft een van jullie oranje gister nog gezien? Eindelijk speelden we weer eens goed, nouja, de eerste helft dan iig slaap lekker voor mensen die dat nog aan het doen zijn!
|
||||
|
||||
Morgen allemaal op deze wat druilerige dag. Geen Oranje gezien maar Indiana Jones, heel grappig. Alleen bij Pathe een crash met de computers dus werd het een gezellige zooi daar. Een echt noodplan was er niet.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
@Michael: Ohhh jij hebt de nieuwe indiana jones al gezien! Is hij net zo leuk als de vorige ?
ooei oei auw auw... hoofdppijn... gisteren toch misschien iets te veel gedronken
|
||||
|
||||
Het is super nostalgisch en ik vond het echt wel vet. Ja net zo leuk als de vorige...... Indy is wat ouder dus is dat ook wat aangepast. Maar een heerlijk avontuur.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
moggel.
k heb beetje hoofdpijn. ik had 10 stuiterballen op. dat is een drankje waar alles in zit en je blijft goed wakker maar man daar word je zat van!...
|
||||
|
||||
moorggeee jongens
@ Michael vete films man die van indiana jones, kmoet deel 4 ook nog ff zien lijkt me vet
|
||||
|
||||
Goeiemorgen iedereen,
wacht, 't is al middag. Goeiemiddag! |
|
||||
|
||||
ben al vroeg op maar mijn RAM-geheugen begint pas tegen de middag te werken
Goeiemorgen !!!! |
|
||||
|
||||
Goedemorgen allemaal Rise and shine
|
|||
|
|||
Ook goedemoggel!
|
|
|||
|
|||
En ook vanuit het zuiden des lands wens ik iedereen een hele fijne dag!
|
|
|||
|
|||
Brabant en "de rest" van Nederland wordt weer wakker!
Gelukkig maar... |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote Highscore-topic | Kenanus | iPhone Games | 187 | 25-03-13 13:10 |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Foto: Het Grote Foto Topic! | berty | Muziek, foto & video | 5 | 08-05-11 18:08 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|