Profiel verwijderen discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Graag zou ik mijn iCulture-profiel willen verwijderen, kan iemand mij vertellen hoe dat moet? Groetjes Bram...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Profiel verwijderen
Hallo,
Graag zou ik mijn iCulture-profiel willen verwijderen, kan iemand mij vertellen hoe dat moet? Groetjes Bram |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Van wat ik weet is dit niet rechtstreeks mogelijk. Ik denk dat je even een mail moet sturen naar iCulture en indien je dit wil wegens privacy reden in de mail een verwijzing sturen naar "Artiekel 35". Hierin staat dat ze verplicht zijn om binnen 4 weken aan je voorwaarden te voldoen. Wel kan het zijn dat jou accountnaam word gewijzigd en word geblokkeerd omdat dit een forum is en als ze jou account verwijderen dan kan het forum omzeep worden geholpen wegens missende posts.
Succes! Groetjes Sentmen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Provider profiel verwijderen iPhone | SKB | iPhone algemeen | 0 | 20-12-10 11:38 |
profiel installeren: profiel heeft geen identificatie | Koploper | Wi-Fi | 2 | 01-10-09 17:28 |
backup profiel | Romanski | iPhone algemeen | 5 | 24-07-08 09:14 |
|
|