Rijexamen gehaald! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) 25 januari begonnen met rijlessen en ik heb vandaag mijn rijexamen gehaald. In één keer. Theorie was ook in één keer, dus ik ben echt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Rijexamen gehaald!
25 januari begonnen met rijlessen en ik heb vandaag mijn rijexamen gehaald. In één keer. Theorie was ook in één keer, dus ik ben echt super blij nu. Zijn er hier nog andere iPhone-gebruikers die bezig zijn met rijlessen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd! Fab1Man
zelf heb ik geen rijlessen, ben nog een beetje te jong
|
||||
|
||||
FELI Fab1Man!
|
|
||||
|
||||
Oh Oh dat wordt oppassen Gefeliciteerd Fab1Man
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Blijf je wel uit de buurt van A73 ?
Gefeliciteerd |
|
||||
|
||||
Van harte en veel veilige km's toegewenst
|
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd, knap gedaan
|
|||
|
|||
Gefiliciteerd, ik had toch wat meerdere pogingen nodig toen
|
|
||||
|
||||
Ook nog even gefeliciteerd van mij Fabie En nu geen ongelukken he...
|
||||
|
||||
Goedzo !!!
Ik had me theorie ook in 1 keer met 1 foutje En me praktijk ook in 1 keer
|
||||
|
||||
Heej Fab1Man, van harte gefeliciteerd, vele veilige kilometertjes gewenst !!
|
|
||||
|
||||
gefeliciteerd.. Ik heb mijn rijbewijs voor de auto al een tijdje. Moest er toen 2 keer over doen.
Mijn motorrijbewijs heb ik sinds oktober en dat heb ik ook allemaal in 1 keer gehaald, dus ik ken het gevoel
|
||||
|
||||
Tja zo moeilijk was het ook niet he Althans voor sommige neem ik aan, ikzelf was bijvoorbeeld al met 11 lessen in 1 keer geslaagd.
|
|||
|
|||
Citaat:
gefeliciteerd man mooi dat je het in een keer hebt gedaan!
|
|||
|
|||
Bedankt allemaal! Nu alleen nog afwachten tot vrijdag tot ik hét pasje heb. Ik heb 29 uur gehad, wat neer komt op ongeveer 20 lessen.
Het grote voordeel wat ik dan wel heb gehad is dat ik voordat ik begon al op een speciaal terrein in Duitsland heb gereden. Het is daar gewoon toegestaan om tegen 8 euro per uur te auto rijden, mits er iemand met een rijbewijs langs je zit. Verkeerssituaties helemaal nagebouwd, met stoplichten, hellingen, kruisingen en rotondes. Hier heb ik toen gewoon het hele koppeling, schakelen, gas geven kunnen leren, dus dat hoefde toen tijdens m'n rijlessen niet meer. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: jailbreaken na de T-Mobile lock eraf gehaald te hebben? | galepinjo88 | Unlock | 4 | 19-02-11 21:32 |
T-Mobile micro-simkaartje gehaald! | PardyHardy71 | Overige providers Nederland | 0 | 26-07-10 23:16 |
programma niet binnen gehaald | boatmen | iPhone Apps | 2 | 03-07-10 22:38 |
|
|