//

Debat: Bent U als mede iPhone gebruiker wel of niet blij met de nieuwe iPhone?

Debat: Bent U als mede iPhone gebruiker wel of niet blij met de nieuwe iPhone? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Ik ben er idd ook niet blij mee Stiruam. Ik heb me iPhone nou al bijna 10 maanden en ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 11-06-08, 18:28
xefuzion xefuzion is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Ik ben er idd ook niet blij mee Stiruam.

Ik heb me iPhone nou al bijna 10 maanden en ik voel me tot op de dag van vandaag altijd een beetje speciaal als ik met zon telefoon loop
Ik denk dat iedereen, met een iPhone, dit gevoel met mij deelt.

Vanaf 11 Juli zul je op elke hoek van de straat iemand zien met een iPhone.
Helemaal mee eens, en ik Quote omdat ik vrij lui ben om hetzelfde te typen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 11-06-08, 20:26
curmie curmie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 155
Standaard

Leuk voor anderen dat er een 3g ipone aankomt, niet voor mij..ik ben heel blij met mijn iphone ''1'' en zal dat blijven. Ik ga niet voor de 3g simpel omdat de foon voor mij nu voldoet aan wat ik zoek, vind mijn internet snel genoeg...ook via t-mobile....en ik heb al een tomtom dus ik heb geen behoefte aan gps en dat soort shit.
Maar ik snap ook dat een ander dat wel wil, dus lekker kopen als je dat wilt!
En tja je zal er meer mensen mee gaan zien dan nu...maar als ik verhalen hoor over een ''plastic'' achterkant dan denk ik ...mwah geef mij maar die mooie stevige alulook!
  #43  
Oud 11-06-08, 22:39
Kawouter Kawouter is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 36
Standaard

In eerste instantie is elke telefoon, welk merk of type dan ook, gemaakt om te bellen.
Dat kan inderdaad ook met een 3310. Maar waarom dan een iphone. Omdat het leuk is en handig. Inderdaad. En voor mij is het een hebbedingetje. Net als mijn macbook trouwens. Dit soort dingen koop ik omdat ik anders wil zijn dan de rest. Zie dit niet als iets om stoer mee te doen want dat is het niet. Ik loop alleen niet graag mee. Ik doe ook groene all-stars onder mijn pak bij een sollicitatie gesprek. Net even anders. Daar hou ik van. En dat zal ik dus met de iPhone 1 ook blijven.

Dat bedoelde ik met uniek. Vorig jaar liep ik met een Nokia uit 1994 met een accu er aan en een snoer. Heel erg uniek alleen was dat een beetje lastig draagen.
  #44  
Oud 11-06-08, 23:01
sandoreh sandoreh is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 15
Standaard

Ik ben het voor het grootste gedeelte wel met je eens hier, we gaan inderdaad een stuk exclusiviteit inleveren. Iedereen die het wat lijkt loopt straks met een iPhone 3G. Ik heb er even over gedacht om die overstap ook te gaan maken, maar heb me zo goed als zeker alweer bedacht. De enige manier waarop ik dit zou gaan doen, is als t-mobile je de mogelijkheid biedt om je huidige contract daar om te zetten, aangezien mijn contract nog een maand of 11 loopt. Dan wordt het toch wel interessant. Maar als ik de nieuwe iPhone los moet gaan halen voor 499 of 599, is er nog geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt.

Het uiterlijk van de nieuwe iPhone vind ik wel weer iets hebben, ik zou zelf persoonlijk voor de witte 16 GB variant gaan, lijkt me wel weer eens wat anders, lekker oldschool zoals die oude iPods

De functionaliteit heb ik eigenlijk weinig meer over te klagen, een betere camera hoeft voor mij niet zo nodig, het is goed genoeg om zo nu en dan eens wat vast te leggen, en voor het echte werk heb je gewoon je digitale camera natuurlijk. GPS had ik niet meer verwacht, maar vind ik ook wel een positief puntje van de nieuwe iPhone, maar voor mij ook niet echt een reden om er meteen eentje te gaan halen.

Daarbij komt ook nog dat je firmware 2.0 gewoon kan gaan draaien op de huidige iPhones, en daar komen vast weer mogelijkheden voor om die te unlocken/jailbreaken, dus dat wordt mijn keuze waarschijnlijk!
__________________
iPhone US 8 GB FW1.1.4 BL4.6
  #45  
Oud 12-06-08, 00:04
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Jongens, zien jullie niet dat wij een écht unieke telefoon blijven houden? Iedereen zal een 3G kopen, maar ons model zul je nauwelijks in NL blijven zien!
  #46  
Oud 12-06-08, 00:48
macjoris's schermafbeelding
macjoris macjoris is offline
• iOS 1.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: bosch van de Hertog
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
is al terug aan het stijgen,nog wat gedukd.
gaat zeker nr de 225.
en als je nog wat jaren duld nog zeker hoger
Nou dat hang van de eerste verkoopcijfers af van de iphone, of die mee of tegen gaan vallen voor alle blackberrygebruikers (lees beurshandelaren). Dus ik weet het nog zo zo niet. Even de 11de afwachten hoe de gekte wordt. Anders verkoop ik ze weer om weer lager in te kopen.

En ja stijgen zal apple wel op de lange termijn, al is het maar vanwege de inflatie en het virus wat zich verder versprijd . Maar ik wil ook mee genieten van de wat tijdelijkere schommelingen (oftewel afentoe gedeeltes verkopen, blijf altijd minimaal 30% houden)
  #47  
Oud 12-06-08, 12:31
Kawouter Kawouter is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Jongens, zien jullie niet dat wij een écht unieke telefoon blijven houden? Iedereen zal een 3G kopen, maar ons model zul je nauwelijks in NL blijven zien!

En dat is dus inderdaad wat ik op de vorige pagina ook aangaf
Ik ben het 100% met je eens
  #48  
Oud 12-06-08, 13:32
Gre Gre is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 12
Standaard

De 3G versie is leuk zonder meer. Ik vind de firmwareversie 2.0 veel spectaculairder en interessanter als vernieuwing of upgrade dan de 3g hardware-vernieuwing. Vooral de app-store en al die +100-den 3th-party apps die op ons zullen losgelaten worden, zorgen dat de iPhone versie 1 niet in verval raakt.
Dat beetje snelheidsverschil vind ik niet zo erg, overal Wi-Fi te vinden.
Die ingebouwde GPS vangen ze voor versie 1 wel op met een externe module die je er op kan klikken. So what's the fuzz all about?
En dan nog te zwijgen over de toegankelijkheid van MobileMe voor 79 euro/jaar.
Iedereen die versie 1 heeft, blijft gewoon even hoog meedraaien, en hij is gekraakt dus goedkoper. Tegen de tijd dat uw 1ste generatie iPhone versleten is, kunnen we het 3G model met een gerust hart veel goedkoper aanschaffen en met een voordeliger datapack erbovenop. Want de telecom-providers zullen na een tijdje, wanneer de hype wat overgewaaid is, uit hun pijp mogen komen om nog nieuwe iPhone-klanten binnen te krijgen en dan komen de leuke deals boven water.
Geduld is een mooie deugd,
geniet nog maar even van jullie 1gen iPhone.
Grtjs uit Vlaanderen.
  #49  
Oud 12-06-08, 20:06
Uncle Uncle is offline
• iOS 2.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 18
Standaard

hopen dar de firmware 2.0 ook veilig op de 1st gen iphone te zetten is zitten wel wat goede dingen aan. 3G mogen ze houden want in internet toch niet over mijn telefoon behalve met Wi-Fi
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mede iPhone bezitters, koopt u de nieuwe iPhone of niet? Reckless Archief 2 10-06-08 20:59
Kan niet gebeld worden als je met de Agenda bezig bent ?? absrnd iPhone algemeen 6 24-10-07 14:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:35.