PauluS Afwezig, discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) PauluS, Kippenvel hier bij het lezen van je bericht. Heel veel sterkte voor jou, je zus, familie en vrienden. Jan (ButcherJF)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
PauluS,
Kippenvel hier bij het lezen van je bericht. Heel veel sterkte voor jou, je zus, familie en vrienden. Jan (ButcherJF)
|
|
|
|
|||
|
|||
Heel veel sterkte toegewenst in deze toch wel moeilijk periode die waarschijnlijk gaat komen.
|
|
||||
|
||||
Sterkte gozer! Houd je taai!
|
|
|||
|
|||
Ik val er even stil van, sterkte de komende tijd en heel veel kracht toegewenst!
|
|
||||
|
||||
Damn zeg, heel veel sterkte voor jou, je zus, familie en vrienden en iedereen er omheen.
|
||||
|
||||
PauluS ik wens je hier heel erg veel sterkte mee en we leven allemaal mee met je!
Jeremy, |
|
||||
|
||||
PauluS, ik wens je zus, jou en iedereen in jullie nabijheid heel veel sterkte toe, mocht je medisch gerelateerde vragen hebben, PM me gerust, ik ben arts.
groet, Pieter |
|
||||
|
||||
Na een tijd innactief geweest te zijn schrijf ik hier nog even een klein berichtje voor de leden die mij nog kennen,
Mijn zus is een week geleden overleden, en dit was voor mij meteen de beslissing om even rustiger aan te gaan doen, en even uit te blazen in Oostenrijk. Dit verklaart mijn innactiviteit natuurlijk met een groot deel. Ik vind het jammer dat het even niet anders is, want ik heb mij kostelijk vermaakt op dit forum ! Ik kom zeker weer terug in actieve vorm, maar kan niet precies vermelden wanneer dit ongeveer zal zijn.... Ik wil iedereen bedanken voor de reacties, en hoop weer snel in dit topic een bericht te zetten dat ik weer actief terug kom. Heb een leuke tijd op dit forum, dat gaat vast en zeker wel goed komen denk ik, als ik zo rond kijk op iPhoneclub. Groet, Paul
|
||||
|
||||
Mijn innige deelneming.
|
|
||||
|
||||
Innige deelneming, woorden schieten steeds tekort...
|
|
||||
|
||||
Paul,
Sterkte tijdens deze dagen. Nogal logisch dat dit forum niet direct de hoogste prio krijgt. Toch bedankt dat je de tijd neemt om hier even een bericht achter te laten.
|
||||
|
||||
Wauww,
Da's heftig. Ik hoop oprecht dat jullie nog een naar omstandigheden goede laatste periode met elkaar en de familie hebben kunnen doorbrengen. Uiteindelijk overleven goede herinneringen alles, maar dat maakt de pijn en het gevoel van onrecht zeker niet minder. Heel veel sterkte, hang on to your memories! René |
|
||||
|
||||
Sterkte PauluS87 en neem alle tijd.
Zoiets gaat niet vanzelf. |
|
||||
|
||||
Gecondoleerd Paulus
Veel sterkte in ieder geval! |
|
||||
|
||||
Sterkte Paulus in deze k** tijd.
|
||||
|
||||
gecondoleerd paulus! Heel veel sterkte in deze moeilijke periode!!
Eelco |
|
||||
|
||||
tuurlijk ken ik je nog erg vervelend nieuws dit, veel sterkte!!
see you real soon, mate. Greetzz, Mario
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 09-08-08 om 01:02. |
|
||||
|
||||
Gecondoleerd Paulus, Heel veel sterkte de komende tijd voor jou, familie en vrienden.
Vreselijk om een dierbaar persoon te verliezen.
|
||||
|
||||
Ook namens mij veel sterkte toegewenst!
|
|
||||
|
||||
Hi Paul. Liever hadden we een meer positief bericht gelezen, maar zoals je eerder al had aangekondigd was de afloop helaas onafwendbaar. We wensen jou, je familieleden en alle vrienden en kennissen van je zus heel veel sterkte de aankomende tijd. Hopelijk vind je in de nabije toekomst weer de kracht en zin om weer deel te nemen aan het forum en kan dat wellicht af en toe als afleiding dienen bij de verdere verwerking van het verlies van je zus.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto tabblad afwezig bij synchroniseren iphone | Blackpalm | Archief | 1 | 07-04-10 17:16 |
PauluS is back!! | PauluS87 | Chat en geruchten | 9 | 17-11-08 13:30 |
Tijdelijk Afwezig | iMario | Archief | 3 | 16-10-08 14:46 |
PauluS Motor 2006-2008 (Motor Discussie) | PauluS87 | Chat en geruchten | 79 | 17-06-08 21:43 |
|
|