Ios 7.0.4 is uit discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) het is uit...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ios 7.0.4 is uit
het is uit
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Enkel de moeite voor mensen met probs met facetime.
|
|
||||
|
||||
Het is voorlopig alleen nog maar een OTA update...
Edit : Nu ook via iTunes...
Ignorance can easily be overcome... Stupidity is forever... Laatst gewijzigd door Wally©; 14-11-13 om 20:31. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Thanks timosha
|
|||
|
|||
op eerste zicht geen problemen/veranderingen en bijzonder vlot/vlug ... enkel bluetooth stond aan
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Batterij gaat nu 3 dagen mee met zwaar gebruik
... Nee |
|
||||
|
||||
Wat een trieste gedachtegang: een kleine minderheid gebruikt BlueTooth, laten we het maar bij iedereen aanzetten zodat hun batterij het minder lang volhoudt. En mensen vragen zich af waarom een jailbreak nodig is
|
|||
|
|||
Dat doet Apple waarschijnlijk voor hun iBeacons. Helaas ook op toestellen die geen iBeacons kunnen gebruiken. Het energieverbruik van BLE is echter te verwaarlozen want dat is slechts 0.01 tot 0.5mW.
|
|
||||
|
||||
En dat omdat een paar winkels in de VS iBeacon ondersteunen. Dat beetje batterij heb ik persoonlijk het liefst bespaard
|
||||
|
||||
Ieder zijn meug.
Ik vind het bijzonder makkelijk. Zodra ik de auto in stap heb ik een blauwe verbinding met de carkit.
|
|||
|
|||
En moet Apple die keus voor jou maken? of mag je dat zelf doen?
|
|||
|
|||
Waar gaat dit bt gesprek over. Bij mij op de 4S stond die bijv niet aan na het updaten.. En al had die wel aangestaan, het is één handeling om hem weer uit te zetten.. Ik snap het bashen van apple in deze gewoon even niet.
OT: ik vind dat de batterij het nu beter volhoudt dan bij de vorige ios 7 varianten. |
|
||||
|
||||
Hmm, update 7.03 -> 7.04 op m'n IPAD "new": alles lijkt goed te gaaan, maar het appeltje blijft staan: de IPAD gaat net verder met doorstarten.
Enig idee of suggestie?
|
|||
|
|||
Goh IOS 7.0.4 is nog geen 5 uur uit, en je kan dit NU al merken
|
|||
|
|||
Ja en nee.. Ik had het gevoel dat bij de vorige versies de batterij percentages tijdens gebruik elk minuut aftelde.. Nu ging hij bij 5 min gebruik langer mee dan ik gewend was.. Hence de lijkt dan ook
Laatst gewijzigd door yukhalilsel; 15-11-13 om 09:13. Reden: Bijnde = bij de |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iOS 7 jailbreak uit. | iamturna | Jailbreak | 1 | 03-11-13 20:43 |
iPhone: Iphone 4 ios 4.3.3 uit china | ccc1988 | Jailbreak | 2 | 20-01-13 15:11 |
iPhone: van ios 4.1 naar 4.2 nu 4.3 uit is | marsmuziek | Jailbreak | 5 | 17-03-11 16:35 |
|
|