Welk muziekinstrument bespeel je ? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil de mogelijkheden bekijken om te komen tot de vorming van een "iBand." Zelf heb ik jaren getoerd in het semi-commerciele circuit met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Welk muziekinstrument bespeel je ?
Ik wil de mogelijkheden bekijken om te komen tot de vorming van een "iBand." Zelf heb ik jaren getoerd in het semi-commerciele circuit met de bands "Split" en "GemeenGoed". (funckrock, covers, ('70 & '80 & '90) en Nederlandstalig, eigen nummers) Ik speel zelf drums en percussie.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
gitaar, piano, en ik zing...
let wel: het niveau is niet van grote hoogte. Krijg wel goede reacties als ik iets zing en speel, maar zal ook wel aan onwetendheid over instrumenten liggen van de meeste menschen. Gitaar is mijn favoriet, soms is piano ook wel leuk, maar thuis staat er geen, dus dan is de keus snel gemaakt. |
|
|||
|
|||
net als johnwalter
drums, xylofoon (en vibrafoon) en de rest van percussie vooral de twee eerstgenoemden dus |
|
||||
|
||||
Hoi Coen,
Wat voor stijl zing je? Heb je niet ergens een demo online? Ben op zoek naar een mannelijke zanger voor een track waar ik mee bezig ben...
roses are #FF0000, violets are #0000FF all my base, are belong to you |
|
|||
|
|||
beetje rustige muziek geen metal oid. niet echt een stijl... ik zing gewoon wat ik op mn gitaar speel, meestal popliedjes, geen demo nog, ik heb wel skype/teamspeak/msn, pm me maar anders
|
|
||||
|
||||
pop is okay, daar kan ik wel iets mee...
add me anders op info [at] dynamic-sense.com
roses are #FF0000, violets are #0000FF all my base, are belong to you |
|
||||
|
||||
ik zing onder de douche, alleen kan mijn buurvrouw dat niet altijd waarderen
|
|
|||
|
|||
Ik speel elektrische gitaar
|
|
|||
|
|||
ik speel bass in de coverband Triple Jack
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
welk kiezen | ipod123 | iPad algemeen | 3 | 21-07-10 22:08 |
welk theme | RayS | Jailbreak apps en thema's | 3 | 14-05-10 19:27 |
welk baseband | jokerdoc | Archief | 1 | 17-12-08 11:06 |
|
|