1 jaar iPhone | 1,5 jaar iPhoneclub - interactieve tijdlijn discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhone, Ik wil je van harte feliciteren met je eerste verjaardag!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd iPhone!!
Beste iPhone,
Ik wil je van harte feliciteren met je eerste verjaardag!!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nou, ik dan ook maar hè...
|
||||
|
||||
roses are #FF0000, violets are #0000FF all my base, are belong to you |
|
||||
|
||||
gefeliciteerd iPhone
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 30-06-08 om 14:09. |
|
||||
|
||||
Hieperdepiep Hoera
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
happy birthyday
|
|
||||
|
||||
Van harte en .................. op naar de volle 100%
|
|
||||
|
||||
De iPhone bestaat 1 jaar en iPhoneclub 1,5 jaar. Dat was voor ons aanleiding om een interactieve multimediale tijdlijn te maken, om alle ontwikkelingen van de afgelopen maanden eens op een rijtje te zetten.
Lees verder over: 1 jaar iPhone | 1,5 jaar iPhoneclub - interactieve tijdlijn Tag: |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met deze mijlpaal!!!
|
|||
|
|||
gefeliciteerd en ga zo door.
tis echt geweldig wat jullie doen en op naar de 3 jaar |
|
||||
|
||||
GZ op naar het 2e jaar
|
|
||||
|
||||
Geweldig Op naar jaar 2 met een nieuwe iPhone... Minder shoking maar nogsteeds erg gaaf!
Greetz, Stiruam |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|