iPhone in Griekenland discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi alemaall, zoals somige weten ik kom uit Griekenland. Tijd geleden heb ik me ingeschreven voor de nieuwsbrief van Vodafone.gr in verband met de lancering ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone in Griekenland
Hi alemaall, zoals somige weten ik kom uit Griekenland.
Tijd geleden heb ik me ingeschreven voor de nieuwsbrief van Vodafone.gr in verband met de lancering van de iPhone. Ik greeg gisteren een e-mail met info en wat blijkt : je kan de iPhone ook als losse toestel kopen in de Vodafone winkels, prijzen : 8 GB € 499 en 16 GB € 599. Mischien een goede tip voor de vakantiegangers in Griekenland van deze forum. Mvg MacGreek |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hanteren blijkbaar overal in europa waar ze de iphone los verkopen dezelfde prijs.
|
|
|||
|
|||
Zullen deze gelocked zijn met Vodafone, en zo ja, zouden Nederlansde Vodafone abonnementskaarten daar in werken?
Of komen we weer in de hele unlock procedure terecht?! |
|
|||
|
|||
Citaat:
"hele unlock procedure" ? het is 5min en daarna kun je bellen... vet LANG wachten dus ja :s!
|
||||
|
||||
Wat gek ik was onder de indruk dat de 3G nog niet gejailbreaked en unlocked was door het dev-team.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 kopen in Griekenland: wat krijg ik ervoor? | Kevin den Dulk | Koopinformatie Rest Europa | 4 | 04-09-10 19:04 |
iPhone 3GS kopen in Griekenland | MichaelJ | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 11-08-10 18:40 |
Software: Navigatie vakantie Griekenland | ErikvT | iPhone Navigatie | 0 | 29-07-10 00:05 |
Iphone in griekenland? | Platinum | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 06-04-08 12:06 |
|
|