Op Vakantie!? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou jongens, om toch nog een beetje actief te blijven, besluit ik toch even een topic te openen omdat ik erg nieuwschierig ben wie waar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Op Vakantie!?
Nou jongens, om toch nog een beetje actief te blijven, besluit ik toch even een topic te openen omdat ik erg nieuwschierig ben wie waar naar vakantie gaat.
Ikzelf ga van Juli tot Augustus naar Oostenrijk (Tirol). Laat even wat van jullie weten anders, mocht er al zo topic bestaan dan bied ik mijn excuses aan, en verwijder dit topic dan ook maar weer Groetjes, Paul
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
nog niks in mijn agenda staan, ik heb al wel vast 3 weken vrij gevraagt zodat ik zeker wel wat rust kan hebben. ik werk al geruime tijd minimaal 6 dagen in de week dus daar ben ik wel aan toe
dit weekend wel een paar dagen naar zeeland in morgen naar concert @ sea. is al een beetje vakantie |
|
||||
|
||||
ben net terug uit Turkeije, gaan straks verhuizen en hopen eind oktober nog een weekje zon t epakken in het buitenland..
voor eenieder die straks gaat... fijne vakantie.... |
|
||||
|
||||
China voor mij de 11e of 12e moet nog me ticket boeken en dan 6 a 8 weken wegblijven
Eerst Hong Hong, daarna Ghuanzhou(weet niet ckr of je het zo schrijft), daarna naar me eigen home Ningbo, daarna waarschijnlijk beijing(olympische spelen), en shanghai voor weekendje ofzo voordat ik weer terug vlieg naar Nederland. En nee ben niet chinees wel chinese aangetrouwde familie en chinees half zusje (en chinese vriendin) |
|
||||
|
||||
Ben net terug van een 5-daagse trip in Barcelona. Ondertussen de voetbalgekte ook even opgesnoven.
Eind augustus nog rondtrekken doorheen Andalusië (Malaga, Sevilla, Granada en Ronda.) Maar eerst nog een paar weekjes thuis genieten van vakantie. |
|
||||
|
||||
Voorlopig geen vakantie voor ons Hopelijk nog ergens in midden september/begin oktober.
|
|
||||
|
||||
weekje friesland met me tante, weekje vlieland met vrienden dan 5 weken naar zwitsserland naar me lieve huisje
|
|
||||
|
||||
Hier heel augustus "gone" !
|
|
||||
|
||||
3 weken turkey, daarna eindelijk m'n zojuist aangekochte huisje betrekken.... Eindelijk samen met m'n meisje...
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey. Laatst gewijzigd door Chrisl; 28-06-08 om 03:21. |
|
||||
|
||||
Leuk van de meeste te horen waar ze naartoe gaan. Ik kijk ook even erg veel uit naar mijn vakantie, even rust.
Nog meer toevallig die op vakantie gaan of zijn geweest?
|
||||
|
||||
Ik ga twee weken naar Tsjechië, ik vertrek vrijdag a.s. (4 juli).
|
|
||||
|
||||
Moet nog eventjes wachten, en dan ....................... oostenrijk
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 gestolen op vakantie | etienneb | iPad algemeen | 3 | 21-05-11 23:30 |
Vakantie App? | Crazyberke | iPhone Apps | 0 | 05-03-11 22:12 |
Vakantie | Rene3g | Chat en geruchten | 0 | 21-07-10 10:28 |
backup voor op vakantie | kogel | iTunes | 0 | 06-06-10 00:44 |
Iphone gecrasht op vakantie | M1ch3l | iPhone algemeen | 13 | 18-08-08 15:07 |
|
|