Samsung TabPro 8.4", gekocht en snel weer weg discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik baalde ervan dat ik met 2x iPad Air niets rechtstreeks naar mijn Samsung Tv kan streamen. Via de Atv3 lukt dat uiteraard wel, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Samsung TabPro 8.4", gekocht en snel weer weg
Ik baalde ervan dat ik met 2x iPad Air niets rechtstreeks naar mijn Samsung Tv kan streamen. Via de Atv3 lukt dat uiteraard wel, maar de beeldkwaliteit blijft achter bij de rechtstreekse weergave van UHD.
Dan maar een TabPro 8.4 erbij voor het streamen. Mooi licht apparaat met een geweldig scherm (nog scherper dan de iPad). Maar daar houdt dan ook mee op. Volgens de specs zou de snelheid moeten overeenkomen met die van de iPad. Niet dus. Twee problemen: bij 'mirroring' blijft er niets over van de beeldresolutie en bij 'Wi-Fi direct' bemoeit de Tv zich ermee. Als ik Netflix USA (VPN) start op de tablet, schakelt de Tv automatisch Netflix NL in. Snel weer verkocht. Weet ik dat ook weer... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Merk hater...
|
|
||||
|
||||
dan moet je ook geen appels met peren vergelijken
ik ben zeeer tevreden met mijn tab s 8.4 |
|
||||
|
||||
Maar de peer doet in dit geval nog slechter waar de appel ook niet top in is,
Zinloze aanvulling op dit topic. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3Gs zo snel mogelijk "opgebruiken" | Wishaal | iPhone algemeen | 16 | 13-01-13 18:46 |
Hersteld, "het apperaat moet hersteld worden" weer herteld, weer die fout | NoWayOut | iPhone algemeen | 0 | 02-03-11 22:11 |
Accu snel leeg en ook weer snel vol?! | Sebastiaan | iPhone algemeen | 52 | 01-01-11 00:22 |
"Call forwarding active" weer terug na update IOS4 | mglat | Archief | 3 | 22-06-10 23:32 |
"Ontgrendel" is te snel weg. | forum.bericht | iPhone algemeen | 2 | 08-03-08 18:08 |
|
|