Post hier jouw Computer Werkstation ! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Powermac dual G5 met een 23" lcd. En op de salontafel ligt nog een powerbook 15"...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Powermac dual G5 met een 23" lcd. En op de salontafel ligt nog een powerbook 15" |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
(klein dom vraagje : hoe doe je dat om die fotos zo te posten???)
|
|
||||
|
||||
op je profielpagina kan je een fotoalbum aanmaken, daar kan je foto's naar uploaden en dan kan je naar die foto's linken door op het symbooltje te klikken (boven het berichtvenster)
|
||||
|
||||
Citaat:
edit: hierbij dus de foto van mijn "werkomgeving" (game omgeving is een betere omschrijving) Foto is (uiteraard) genomen met de iPhone Laatst gewijzigd door Jumper2110; 16-07-08 om 00:04. |
|
|||
|
|||
valt wel op dat de mac gebruikers nettere werkplekken hebben
mijn werk plek is waar ik me laptop openklap meestal lui op de bank dus. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
dat komt denk ik door het feit dat het de apple gebruikers meer om de show dan om de functionaliteit gaat. alles moet er mooi uitzien en of het goed werkt is bijzaak. zo kan ik me niet voorstellen echt werk te doen op een laptop.. simpelweg omdat het de power (en de schermgrootte) niet heeft.
(ja sorry hoor maar ik kan het NOOIT laten om de mac/pc discussie aan te gaan.. beter houdenn we nu op anders loop t het (weer) uit de hand)
|
||||
|
||||
hahaha sjowol, je weet wat je teweeg brengt en het toch niet kunnen laten
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
De PC lover van Windhoos hahahahahahaha
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Power is ook geen probleem, met 4Gb geheugen en een Core 2 Duo 2.4Ghz Het leuke van apple is gewoon dat het er leuk uitziet EN werkt. Sterker nog, ik doe veel grafisch werk (fotobewerking), en dat gaat gewoon lekkerder en soepeler op een mac. Als ik bijvoorbeeld lightroom in windows boot (op dezelfde machine) dan loopt het gewoon veel langzamer en hapert de gui. Dat ik daarbij meteen een onbedaarlijke drang krijg om m'n bureau op te ruimen (volgens m'n vriendin is het nog steeds een zooitje) is dan alleen maar mooi meegenomen Ook dan naast de pic van m'n bureau thuis maar even een fotootje van een van mijn werkplekken dan: Laatst gewijzigd door Chiron; 16-07-08 om 11:03. |
|
||||
|
||||
toch wel gek dat de calender boven je buro mij meer intreseerd dan je computer zelf
|
||||
|
||||
hier mijn werk plek.
Zo ziet het er ongeveer uit als we uit gecomputerd zijn, en de kast dichtgaat. We stapelen alles dan maar op in de kast, die gaat toch dicht, en staat het niemand in de weg, of in het zicht. ps, wc rol is aanwezig om regelmatig even het kwijl weg te vegen als ik weer eens lekker achter dit speelgoed ga zitten werken De imac is voor het "grove werk" video, en foto. De laptopjes zijn voor het standaard werk. Browsen en mailen en een klein beetje Ilife'08. Maar hoofdzakelijk voor op de bank.
|
||||
|
||||
Ohhh ik wil ook een macbook (of iMac), ik heb alleen geen geld
|
|
|||
|
|||
Nou hier is mijn Windhoos pc. 7 weekjes oud:
-Intel Core 2 Duo E8400 (3.0GHz) -4GB ram van G.Skill PC-6400 -Asus P5E (moederbord) -Samsung T166 320GB -Arctic Freezer 7 pro (cpu koeling) -Antec 900 (kast) -Club 3D HD3850 standaard overclocked Zit te denken aan een mac, maarja aangezien deze nog niet zo oud is... |
|
||||
|
||||
Dit is een foto van op het werk. Daar werk ik dus met een winmachine.
Laatst gewijzigd door macfreaker; 16-07-08 om 12:02. |
|
||||
|
||||
Mijn speeltjes
Laatst gewijzigd door The Doctor; 16-07-08 om 12:52. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik haat computermodding met al die lampen erin, bah! Die iMac van Blackherrie is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet mooi! Die wil ik nou ook, heeft iemand één over?
Gegroet, Doblie.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Post hier je iconen! | Brian_NL | Jailbreak apps en thema's | 18 | 29-11-11 14:34 |
Post hier je Customize addons!! | iMario | Jailbreak apps en thema's | 72 | 26-11-11 21:29 |
Post hier een pic van jouw Desktop | iMario | Chat en geruchten | 118 | 30-11-09 23:51 |
Post hier een foto van jouw iPhone/iPod touch | iMario | Chat en geruchten | 18 | 30-05-09 23:45 |
Post hier alle Sources | iFonzie | Archief | 1 | 06-12-07 23:09 |
|
|