Post hier jouw Computer Werkstation ! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Zodra ik een foto kan maken post ik hem hier maar ik kick hem want ik wil meeeeer zien...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Zodra ik een foto kan maken post ik hem hier maar ik kick hem want ik wil meeeeer zien
|
|
|
||||
|
||||
Momenteel zit ik even beneden. Boven is het net de noordpool.
In de zomer zit ik gewoon achter mijn 22" scherm. En die laatste foto moest gewoon even
|
||||
|
||||
Mijne komt zo, nog even wachten.
|
|
||||
|
||||
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Eindelijk een foto kunnen maken, nu net genomen. Laptop icm keukentafel
|
||||
|
||||
Citaat:
Ook leuk dat mijn foto weer terug komt in de jouwe Die koeien waren trouwens een school-project
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
het ziet er misschien nu een beetje saai uit maar dat is het niet hoor natuurlijk staat er op mij buro bake |
|
||||
|
||||
nogal wit ...
|
|
||||
|
||||
Ik zou hem spuiten met een of ander hippie-patroon
|
||||
|
||||
Jij wel
|
|
|||
|
|||
het ziet er inderdaad erg wit uit
maar als het een keer van mijn moeder mag ga ik hem airbrushen dan word het wel vet maar door het licht van de camera ziet het er erg wit uit en beetje lelijk en zonder licht zie je niets dus ik wacht tot mijn het goed vind |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
op mijn foto zie je ook mijn iphones
en natuurlijk bij me laptop staat bako als je goed kijkt |
|
|||
|
|||
-en weg zijn de foto's-
Laatst gewijzigd door lnn.art; 14-03-09 om 15:58. Reden: toch maar niet |
|
||||
|
||||
Mijn 24" werkplek
|
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door Hooligan123; 20-03-09 om 01:25. |
|
||||
|
||||
Normaal staat alleen m'n iMac of alleen m'n Windhoos computer aan .
P.S. lukte niet om het plaatje goed te krijgen, dus dan maar in het klein Laatst gewijzigd door Abu; 14-03-09 om 14:42. |
|
||||
|
||||
hmm het wordt een beetje moeilijk omdat ik mijn iPhone wel op de foto wil hebben maar geen andere camera heb.
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Post hier je iconen! | Brian_NL | Jailbreak apps en thema's | 18 | 29-11-11 14:34 |
Post hier je Customize addons!! | iMario | Jailbreak apps en thema's | 72 | 26-11-11 21:29 |
Post hier een pic van jouw Desktop | iMario | Chat en geruchten | 118 | 30-11-09 23:51 |
Post hier een foto van jouw iPhone/iPod touch | iMario | Chat en geruchten | 18 | 30-05-09 23:45 |
Post hier alle Sources | iFonzie | Archief | 1 | 06-12-07 23:09 |
|
|