Apple website geen bestel status discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Net wilde ik even naar mijn bestelstatus kijken op apple.nl, telkens krijg ik een melding (Er zijn geen bestellingen voor deze account die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple website geen bestel status
Hallo allemaal
Net wilde ik even naar mijn bestelstatus kijken op apple.nl, telkens krijg ik een melding (Er zijn geen bestellingen voor deze account die zijn geplaatst in de afgelopen 90 dagen.) Heb op 26 september de iphone 6+ besteld dus erg vreemd, hebben meerdere mensen hier last van? Geld ook voor mijn bestelgeschiedenis van 18 maanden. Gr Bjorn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is zuur. Als het goed is heb je vooruitbetaald. Een kort telefoontje naar de customer service moet voldoen, eventueel met een scan van je bankbetaling.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icoon voor 'stil' status in status bar? | bvstrien | Jailbreak apps en thema's | 9 | 17-12-12 16:34 |
Apple website speelt geen video's af | Doblie | iPhone Apps | 6 | 14-10-11 12:24 |
Geen Wi-Fi of 3G icoon in status balk | jokidoki | Wi-Fi | 1 | 21-12-10 22:48 |
Telfort: geen 3g ontvangst? => bestel een nieuwe simkaart | xetradax | KPN | 4 | 02-12-08 21:13 |
Status 5, maar geen iphone ontvangen | kenx | Odido (T-Mobile) | 10 | 26-09-08 08:31 |
|
|