iPhoneclub vanavond op tv discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Helemaal mee eens!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Helemaal mee eens!
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
uuuurhm, in belgie he.....25 euro onbeperkt bellen en 1000 smsjes per maand. hong kong, 25 euro 5000 belminuten ofzo..... Prijs toestel + totale abo kosten = toestel prijs = juiste de berekening. je betaald als het ware je toestel maandelijks af. voor een sim only betaal je bij tmobile per maar 10 euro voor 300 min, plus 10 euro onbeperkt internet = 20 euro. dit is toch iets strakker naar mijn mening. |
|
||||
|
||||
@djseven.. volgens mij klopt jouw berekening net zo min als die gasten van sbs6
|
||||
|
||||
Citaat:
Als ik een auto koop voor € 15.000, er 2 jaar mee rij en € 10.000 verstook aan benzine wordt daarmee toch de aanschafprijs van de auto niet ineens € 25.000? En ja, je kunt de totaalprijs beïnvloeden door bijv. een toestel los te kopen en een goedkoop (sim-only)abonnement c.q. prepaid te nemen. Maar dan nog vind ik dat T-Mobile een nette aanbieding doet met de iPhone 3G. Maar goed, waar ging het ook alweer over? Oh ja, iPhoneclub op tv. Leuk om eens te zien wie er hier achter de schermen steeds zo druk is/zijn. En het kwam ook nog eens professioneel over van jullie kant. Complimenten daarvoor.
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 12-07-08 om 10:03. |
|
|||
|
|||
Citaat:
welke abbo is dat? |
|
||||
|
||||
@butcher
totaalprijs ja, ik verwoord me soms niet altijd even goed @blaugrana base3, 3uur per dag bellen en 1000 smsjes pm |
|
||||
|
||||
Bij de meeste sim only abo's is het zo dat ze 40% goedkoper zijn als
bij de abo's met telefoon dus normale berekening is: Bedrag telefoon+40% van abo kosten T-mobile kan je 300 belmin hebben + onbeperkt internet voor 20 euro dat is 10 euro verschil per maand maar dan mis je de hotspots en visual voicemail dus ik zou zeggen dat het voor de goedkoopste abo aardig gelijk staat aan een sim only abo |
|
||||
|
||||
+60% is het dus want 40% is de korting.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
OS 3.0 beschikbaar om 19:00 uur vanavond? | Buzz | Archief | 2 | 17-06-09 17:27 |
|
|