iPhoneclub vanavond op tv discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor iedereen die rond 18:15 uur zin heeft om te lachen: Editie NL heeft een item over de iPhone gemaakt en kwam bij ons op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhoneclub vanavond op tv
Voor iedereen die rond 18:15 uur zin heeft om te lachen: Editie NL heeft een item over de iPhone gemaakt en kwam bij ons op bezoek. Je kunt de aflevering morgen ook nog online bekijken (of via de videopodcast in iTunes).
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
hihihi zeker zien
|
||||
|
||||
Misschien voor ons belgen even zeggen op welk kanaal ?
Thanks. Laatst gewijzigd door macfreaker; 11-07-08 om 18:45. |
|
||||
|
||||
Vet, echt wel ff kijken dan.....
|
||||
|
||||
Ik kijk ook.
|
|||
|
|||
Ik ga zometeen even kijken. Ben benieuwd!
|
|
||||
|
||||
Ik heb geen TV
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op rtl4, begint zo
|
|
||||
|
||||
Daar heb ik het al druk genoeg mee
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
keek iemand net t nieuws op rtl 4?
wat was dat programma waarmee je je vrienden kon vinden o.i.d, blinq ofzo |
|
||||
|
||||
Waarom stond er in Editie NL dat de iPhone in Zwitserland €350 kost? Ik dacht €320, toch?
Wat is nou de definitieve prijs, voor een 8GB-model van de iPhone 3G? Gegroet, Doblie.
|
||||
|
||||
Hahahaha, was weer leuk, kl*te T-Mobile, hahahaha
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Net gemist jammer, ben gek op lachen kijk de podcast wel
|
|
||||
|
||||
Citaat:
YouTube - iphone innederland (rtl4) |
|
||||
|
||||
Okeej dan, leuke film en een gele kaart voor t-mobile, en dat is heel terecht !!
|
|
|||
|
|||
Ja hoor we gaan weer kruidenieren als echte Hollanders. We vergeten wel gauw even dat een abonnement gewoon geld kost, ik blijf erbij dat 29 euro voor 150 min bellen / 150 sms / en onbeperkt Internet gewoon een hele strakke aanbieding is. Nu wordt alles overtrokken en compleet uit zijn verband gerukt. Probeer eens een dergelijk abonnement los te krijgen, je bent echt wel veel meer kwijt. Dus de telefoon bij tmobile kost 800+ euro is natuurlijk grote onzin!
Laatst gewijzigd door pdreissen; 11-07-08 om 22:29. Reden: typo |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als ik ook zo reken ben ik eigenlijk heel goedkoop uit: Ik pak ergens uit een kast een hele oude Nokia 6100, neem een abonnement van €100,= p mnd voor 2 jaar. Belachelijk, wie betaalt er nu €2.400 voor zo'n ouwe gsm!! Is een iPhone eigenlijk veel goedkoper toch?
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
OS 3.0 beschikbaar om 19:00 uur vanavond? | Buzz | Archief | 2 | 17-06-09 17:27 |
|
|