Ben verslaafd aan Samsung discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) help heb zonet een galaxy tab s 8.4 gekocht (16gb) en heb mn ipad mini in die tijd ( 8u) niet meer aangeraakt!! zo blijkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ben verslaafd aan Samsung
help
heb zonet een galaxy tab s 8.4 gekocht (16gb) en heb mn ipad mini in die tijd ( 8u) niet meer aangeraakt!! zo blijkt dat de Wi-Fi versie van de tab WEL gps heeft en die van de mini niet.. zou perfect mogelijk zijn. Als jullie nu eens inzien dat apple niet meer is wat het geweest is dan zullen jullie veel gelukkiger zijn bij samsung met hun mooie lederen hoesjes PP lekker strak koop android applefans mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
gefeliciteerd! koop een taart en ga het vieren!
|
|
|||
|
|||
Als ik zie hoe vaak mijn Note 3, die ik van m'n werk gebruik, vastloopt en vooral niet doet wat ik wil ...
Nee dank u.. Dat ding heeft letterlijk vlieguren. |
|
||||
|
||||
//verplaatst naar Chat en geruchten.
|
|
||||
|
||||
Veel plezier met uw samsunneke...
Hoop dagge d'r ne 'lekstok' bijgekregen hebt...
|
||||
|
||||
dank jullie wel
heb al een ander forum gevonden : androidworld.nl |
|
||||
|
||||
Sayonara !!!
|
|||
|
|||
Citaat:
Alles wat ik wil doen kan ik doen met mijn iPhone en macbook enz... Ik houd ook van mooie producten, samsung is dat niet al moetk toegeven hunne S6 wel heel goed is afgekeken van de iPhone 6 dus tis al ook mooier zo dan hun plastiek bazaar. Als ik wat nieuw heb dan zitk daar int begin ook altijd meer mee bezig dus wat is uw punt nu? Ik heb android al meermaals gehad en toch keer op keer opnieuw verlangde ik terug naar de iPhone enz... Nu ermee gestopt om daar nog mijn geld aan te geven. |
|
||||
|
||||
Troll-topic.....
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Typische trol reactie @timosha...
|
|
|||
|
|||
Ik heb verrassend veel Samsung spullen in huis. Van Tv's via printers tot warmtepompen. Heb zelfs enkele dagen een Samsung tablet gehad om content direct naar de Tv te streamen. Mijn ervaring? De hardware is prima tot uitzonderlijk, maar de software deugt niet. Niet intuïtief, gebruiksonvriendelijk en mijlenver verwijderd van wat Apple levert. Ik heb de Samsung warmtepompen bijv. gekozen vanwege het feature om via Wi-Fi alles te kunnen programmeren en sturen. In de praktijk is het gewoon slecht uitgewerkte software. Verbindingen zijn niet stabiel en de app is zo traag dat de afstandsbediening toch de betere keuze is. Maar het zijn de stilste units op de markt; de hardware is topklasse.
|
|
||||
|
||||
Haha helemaal mee eens.
Overgestapt naar een OnePlus One Toch lekker zo een klasse telefoon hebben terwijl mesnen bij apple 3x zoveel betalen... Ik heb het gehad met dure dingen. Ik kijk hoe het werkt en voelt ( achterkant is sandstone ). Batterij gaat 2 dagen mee, heb 64gb opslag voor een unieke prijs, en over 4 dagen komt oneplus met een drone. Wooop woooop dr-one |
|
||||
|
||||
Wat is een kinderhand toch snel gevuld...Enjoy the toy...
|
|
||||
|
||||
Die heb ik vorig jaar in septmeber ook 14 dagen gehad.
Als ik ooit een wankele tafel heb .... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ieder zijn ding ... samsung telefoon heb ik nog nooit 1 fatsoenlijke gezien van 2 jaar en ouder vast lopen batterij max 1 dag en wat er allemaal op de achtergrond meedraait ... er zijn ook mensen die een renault een fantastisch goede wagen vinden ....ahum NOT !
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij ons in de familie wordt Samsung aangeschaft als straf. Mijn zusje kan navertellen over haar Galaxy S4 toen haar cijfers te laag waren. Het bleek ook een effectieve straf, want haar cijfers gingen weer omhoog en ze mocht weer upgraden naar een iPhone 5s! Ieder zijn of haar eigen keus natuurlijk, vaya sin dios!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aan welk spel zijn julie verslaafd ? | daaf | Chat en geruchten | 55 | 15-08-09 00:55 |
Help ben aan het jailbraken en 1.1.3 is uit | Jörg | Unlock [archief] | 8 | 16-01-08 13:13 |
|
|