Mac Mini vs Windows8 discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik denk eraan om een Mac Mini aan te schaffen omdat je dat ding blijkbaar simpel kan aansluiten aan een gewone pc sherm ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mac Mini vs Windows8
Beste,
Ik denk eraan om een Mac Mini aan te schaffen omdat je dat ding blijkbaar simpel kan aansluiten aan een gewone pc sherm ook !! En het lijkt mij ook ideaal om te leren werken met een mac Nu om eerlijk te zijn ken ik er wat weinig van daarom vroeg ik mij af wat de grote verschillen zijn in de versies van mac Mini bij de Switch verkopen ze er een viertal Mac | Online Store | Switch Graag jullie mening of is het toch beter om eventueel ineens te sparen voor een echte Mac?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De verschillen zitten hem in de processor, grafische chip, RAM en de opslagcapaciteit.
Het kleinste model met een 1.4 GHz dual core i5 en 4 GB RAM is goed geschikt als een servertje. Maar niet echt voor zware applicaties. 4 GB RAM is zo een beetje op het randje voor OS X Yosemite. RAM kan je waarschijnlijk wel upgraden. Het model met de 2.8 GHz dual core i5 en 8 GB is al een échte Mac die je voor alles en nog wat kan gebruiken. |
|
|||
|
|||
Ik heb een macbook pro van eind 2011 en 4GB ram was te weinig geworden, zeker sinds Yosemite.
Ik heb de hdd door een ssd vervangen en 16GB geheugen ingestoken, werkt als een trein nu . Vanaf nu dus alleen nog toestellen met een ssd derin ze en genoeg ram. |
|
|||
|
|||
Citaat:
De 2.6GHz Mac mini is een prima instapper: Mac mini "Core i5" 2.6 (Late 2014) Specs (Late 2014, MGEN2LL/A, Macmini7,1, A1347, 2840) @ EveryMac.com |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hallo ik heb hem aangeschaft in de switch in Gent
Maar het is namelijk wel het model van 499€ De anderen waren niet binnen maar ik ben er wel heel content van Het werkt toch allemaal stukken vlotter dan een windows ze PS: Op internet lees ik hier en daar over antivirus plaatsen op een mac? Mijn neef zelf werkzaam in de pc en mac wereld zegt dat het niet nodig is aangezien er op een mac zelf een soort van beveiliging opzit?
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ben echt blij dat ik de stap naar Mac gezet heb
|
|||
|
|||
De vergelijking op zich al!!! Mac Mini vs Windows 8 . huh???!
Mac Mini is hardware en Windows 8 is slechte Software! Enfin.....vooruit maar; Ik vier dit jaar 10 jaar Mac! Toen de eerste Mac Mini uitkwam en het dus betaalbaar werd, heb ik de overstap gemaakt en nog geen seconde spijt gehad. Ik zou het zo weer doen. Koop niet het instapmodel, (zou ik zeggen) maar verder....doen! Geen gezeik meer met dat windows, virussen en andere toestanden. Mijn oude vader (bijna 80) heeft er al een paar jaar 1 en het ding werkt gewoon; geen gezeik, iedereen rijk!
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Nee, over nieuwe Mac minis is niets gezegd. Alleen over nieuwe MacBook Pros. Ook de mini kan wel een opfrisbeurtje gebruiken.
|
|
||||
|
||||
Wordt eens tijd dat ze een nieuwe uitbrengen Het werkt wel nog hoor maar soms al beetje trager
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk dat gij te veel al dat gezever op de iCulture geruchtenblog leest. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
icloud synchroniseren windows8 | vdleeke | iCloud | 5 | 13-02-14 09:29 |
Mac OS X: Mac Mini | Briantjeee97 | iTunes | 5 | 18-10-13 09:35 |
Mac Mini | spysical | Archief | 2 | 05-09-09 19:47 |
|
|