+597 5900836 Suriname Gemiste oproepen? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrouw had 'm al eerder en nu kreeg ik 'm vandaag ook: m'n iPhone ging 0,5 seconden over (super kort, ik kreeg niet de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
+597 5900836 Suriname Gemiste oproepen?
Mijn vrouw had 'm al eerder en nu kreeg ik 'm vandaag ook: m'n iPhone ging 0,5 seconden over (super kort, ik kreeg niet de kans om op te nemen. Ik hoorde alleen een 'blipje' van m'n ringtone) en heb een gemiste oproep van +597 5900836 uit Suriname.
Ik krijg het gevoel dat dit spam is, ik durf niet terug te bellen uit angst voor scam of hoge kosten. Meer mensen die hier last van hebben? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mijn vriendin kreeg een belletje van hetzelfde nummer of eentje die er heel erg veel op lijkt.
Volgens mij is het inderdaad een scam. |
|
||||
|
||||
Idd wat is dat toch als je zelf pas een topic hebt geplaatst daarna plots wel zelf een oplossing kan googlen
Hier nog meer slachtoffers: https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/5975900836 Kende die site helemaal niet. Maar nu dus wel. Weet ik nu iig zeker dat het scam is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Extra (0) bij gemiste oproepen | vanherst | iPhone algemeen | 0 | 07-10-13 14:32 |
Een gemiste oproep staat niet onder Gemiste Oproepen | jaaadullle | iPhone algemeen | 2 | 10-04-12 21:59 |
Gemiste oproepen alleen nummer | madfred | iPhone algemeen | 1 | 11-09-11 01:25 |
Gemiste oproepen.. | milan13 | iPhone algemeen | 2 | 17-10-09 13:04 |
Gemiste oproepen | maltje | iPhone algemeen | 2 | 08-05-09 12:19 |
|
|