Stenen in doos ipv iPhone 3G T-MOBILE
1 Bijlage(n)
Begin juli bestelde ik bij T-Mobile een zwarte iPhone. Na twee weken bezorgde de TNT een pakketje, afkomstig van CEVA Logistics.
In de doos zat echter geen iPhone, maar twee stenen!! Het pakketje was onbeschadigd en netjes dichtgeplakt met tape van CEVA. Waarschijnlijk hebben ze bij CEVA mijn iPhone gestolen en de stenen in de doos gedaan. Bij de politie heb ik aangifte gedaan van diefstal. En na vele mailtjes en telefoongesprekken met T-Mobile heb ik nog steeds geen iPhone. Volgens hun onderzoeksafdeling moet het ingestelde onderzoek eerst (gedeeltelijk) zijn afgerond. Ik wacht nu al bijna 2 maanden op mijn iPhone en T-Mobile wil niet zeggen of en wanneer ik m’n iPhone kan verwachten! Ik heb al meer berichten gehoord van mensen die via T-Mobile stenen ontvingen. Dus als je zeker wilt zijn van een iPhone, koop ‘m dan niet online bij T-Mobile, maar via een echte winkel!! Geef dit bericht alsjeblieft door aan mensen van wie je weet dat ze een iPhone willen bestellen. Deze ellende wil je zelf niet meemaken. |
Excuses maar dit lijkt me sterk... Klinkt meer als een manier om een extra iPhone te ontvangen... But we'll see... Als het echt waar is ben ik het volledig met je eens dat het belachelijk is...
Greetz, Stiruam |
Geloof me, mijn bericht is waar.
Het bakstenen-trucje ken ik van Ebay en Marktplaats, maar ik wist niet dat het ook gebeurde bij bestellingen via gerenomeerde bedrijven. Toen ik het pakketje opende, moest ik eerst lachen: "Dat heb ik weer." Maar nu T-Mobile mij nog steeds geen iPhone heeft geleverd, is het lachen mij vergaan. |
Citaat:
Zo niet, dan plaats ik het vooralsnog in de categorie " broodje aap". |
Als je via Tmob online koopt dan krijg je je iPhone geleverd via amp-logistics. Je moet je id en bankpas laten zien en bij de koerier een contract tekenen en betalen. Dus denk dat het bovenstaande een broodje aap is.
|
Het is mij zelf overkomen. Iedere dag heb ik mailcontact met de afdeling Manco Onderzoek van T-Mobile om alsnog mijn echte iPhone te ontvangen. Ze hebben aangegeven dat ze mijn verhaal geloven, maar tot nu toe kunnen ze me nog niet zeggen of en wanneer ik mijn iPhone zal ontvangen.
Vorige week heeft de recherche van TNT het pakketje met de stenen bij me opgehaald. Deze man vertelde mij dat ik niet het enige slachtoffer ben. Ze hebben nog een aantal meldingen binnengekregen. T-Mobile zocht de diefstal aanvankelijk bij TNT, maar ik heb al meerdere malen aangegeven dat het pakktje onbeschadigd was en dus niet door TNT is opengemaakt. Nu de TNT het pakketje zelf heeft bekeken, zijn zij daar nu ook van overtuigd. Ik wil anderen waarschuwen en niet hetzelfde risico laten lopen. Het beste kun je de iPhone gewoon zelf ophalen bij een echte winkel. T-Mobile en de man van TNT bevestigden dat de iPhones worden verstuurd door CEVA Logistics. Uit jouw reactie kan ik dus concluderen dat T-Mobile meerdere distributiekanalen gebruikt. |
Ja ik gloof t wel, maar door t verhaal van Michael twijfel k wel of het bij de 3g ook gebeurd is. Tis namelijk al wel eerder gebeurd naar mijn kennis met de 1e gen iPhone. Daarom bestel ik dit soort dingen ook nooit via internet. DHL bijvoorbeeld die iphones bezorgen en vervolgens mensen t pakje openden en geen iphone..
Erg jammer dat dit gebeurd is, succes. |
Nieuwe T-Mobile abonnees krijgen de iPhone geleverd door AMP-Logistics.
Bestaande abonnees (zoals ik) krijgen het vanuit CEVA Logistics geleverd door TNT. Omdat ik al klant was bij T-Mobile hoefde ik geen bankpas te laten zien en geen contract te tekenen. Wel vroeg het postkantoor om m'n legitimatie en een directe betaling. |
Citaat:
|
Eerlijk gezegd vind ik de titel niet echt passend.
|
Er moet eigenlijk staan:
"Stenen in doos ipv iPhone 3G T-MOBILE" |
Citaat:
|
//Titel aangepast.
|
Ik blijf dit ff volgen. Ben benieuwd hoe het afloopt :)
|
raar verhaal je zou toch zeggen dan t mobile dit goed heeft gedenkt.... 2e hands kan ik het mij veel beter voorstellen
|
Citaat:
Ik denk namens iedereen te spreken als ik zeg dat wij dit allemaal ontzettend prettig vinden en zeer op prijs stellen. Het is echt frappant dat je de benodigde tijd hiervoor tussen al je prangende werkzaamheden hebt weten vrij te maken. |
Dat is erg lullig.......
M'n zus heeft gister ook bij T-Mobile een tel met abbo gehaald, die niet wil opstarten. (Win Mobile) Hij start wel op, maar blijft dan hangen... al vanalles geprobeerd... dus ze is hem rond 2 weken kwijt (wss wel korter dan jou), maar goed. Slechte service, geef dan gewoon direct een nieuwe mee, alsof ze hem binnen 1 dag "gekraakt" heeft oid om hem te mollen. |
@BadSide: Ze kan binnen 7 dagen van de koop af. Oftewel, die rommel over de schutting bij T-Mobile gooien.
|
Citaat:
|
@forum.bericht
Ik was ff verbeten dat hier geen my active topics is want dan zou dit topic daarin komen te staan ;) |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:24. |