iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Hoe vaak is jouw iPhone al gevallen? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/20012-vaak-jouw-iphone-gevallen.html)

sham27 20-02-10 15:35

Mijn iPhone is nog nooit gevallen, maar heb m ook pas een maandje. Ga het wel zo lang mogelijk volhouden, want vind een iPhone er beetje breekbaar uitzien.

AtesYurek 06-03-10 21:37

Nog nooit:D
Ja doe er heel voorzichtig mee,geen verzekering:P

Bordyl 06-03-10 22:50

Twee dagen geleden voor de derde keer gevallen zonder enige bescherming :( Zou mezelf moeten straffen :D

hondlustgeenbrood 07-03-10 02:19

Ik had al gelijk pech bij de eerste keer. Na 2 maanden een trotse bezitter te zijn van dit prachtige toestel ging het ineens mis. Een vriend van mij wilde eff met mijn iPhone iemand bellen en toen hij het weer aan mij overhandigde liet ie iets te vroeg los waardoor mijn iPhone frontaal de grond raakte en mijn oleophobische glasplaat daarbij sneuvelde. Natuurlijk baalde ik enorm als een stekker en hield mijn vriend aansprakelijk voor dat incident. Sinds vorige week heb ik een nieuw origineel scherm unit gekocht bij PdaTech en heb gelijk een beschermend hoesje en andere accessoires erbij gekocht want, was namelijk - na het eerste keer vervangen van de gebarsten glasplaat - een 3g glasplaat gemonteerd op mijn iPhone en er zaten ook kleine krasjes op de lcd vandaar de nieuwe complete unit.

ThaBudz 08-03-10 20:05

Yep vanavond weer raak , me zoontje ( 2,5 ) ziet dat me foon overgaat en zal em wel ff komen brengen , gelukkig een hoes en verzekering anders had ie nu bij pro-assist gelegen .

Delphii 20-04-10 15:51

Toen ik smorgens wakker werd in de tent na een stevig feestje zag ik dat mijn scherm gebarsten was.. Ik weet nog niet steeds niet hoe het gebeurd was, heb inmiddels een andere..

harriepopov 20-04-10 23:10

ik heb hem in 8maanden tijd 1 keer laten vallen, maar slechts een van een hoogte van +- 60 cm en opgevangen met mn voet.

Hionimi 21-04-10 08:26

Mijn huidige moet nog vallen, maar dat ga ik niet laten gebeuren, en mijn vorige, 3G, heeft nooit gevallen, alleen opgevallen. :cool: Ik stop mijn iPhone nooit in een ondiepe broek- of jaszak-zak of als ik ga sporten nooit in een broek- of jaszak-zak die open blijft, heb daarom ook geen hoesje nodig, en de meeste hoesjes vind ik ondingen, vooral als ze bijvoorbeeld van rubber zijn, dan kun je je iPhone niet makkelijk in je broekzak laten glijden. :|

Zero 21-04-10 09:16

Net nog helaas, resultaat gebroken scherm bij de rechterkant van de home button.

Katth 21-04-10 12:39

Heb mijn iPhone in de eerste week dat ik hem had laten vallen. Wou een ander nummertje opzetten en haalde het uit mijn broekzak. Op de een of andere manier raakte mijn handje verstrikt in het draad van de oordopjes en liet ik het vallen op de stoep. Draad van de oordopjes heeft de val iets gebroken, maar desondanks toch nog een kras op de glasplaat (op de zwarte rand) en deukjes op de punt bij de power knop.

hondlustgeenbrood 21-04-10 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zero (Bericht 441331)
Net nog helaas, resultaat gebroken scherm bij de rechterkant van de home button.


Repareren bij iPhoneworld ;)

Mysteriousgirl_ 21-04-10 13:39

Heb hem nu 1x laten vallen op de rand van mijn glazen salontafel. Hierdoor is het volumeknopje verbogen :(
En mijn kat heeft met mn telefoon gespeeld toen hij aan de oplader lag.. Telefoon is van het kastje afgevallen en bungelde aan de oplader.. resultaat: Scheur van 2 cm op de achterkant bij de dockconnector :mad:

Hopelijk wordt die nieuwe een stuk steviger.. Mijn samsungetje is wel 1000 keer gevallen, zonder enig barstje of deukje..

Zero 21-04-10 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hondlustgeenbrood (Bericht 441417)
Repareren bij iPhoneworld ;)

Bedankt voor de tip. Maar ik ga hem zelf repareren en waarschijnlijk vanavond nog omdat ik nog wel een compleet scherm dus LCD met digitizer heb liggen

Mefistofele 21-04-10 17:12

Mijn iPhone is de laatste twee dagen al twee keer gevallen. Ik moet wat voorzichtiger worden.

JoOosty 21-04-10 18:16

vandaag is mn iphone voor het eerst in anderhalf jaar echt hard gevallen. Zat op de fiets, reed een met een behoorlijke vaart een bruggetje af en toen viel ie uit mn zak.
Kheb er een invisbleshield omheen zitten, en der zaten alleen maar een paar krasje, dus dat viel me alles mee:D

beolatin 21-04-10 18:25

mijnes is nog nooit gevallen in euhh, tjaa.. een maand? X'D
gaat ik ook zo houden trouwens :'D

Fasty 21-04-10 19:20

de mijne 1 keer en meteen raak een deel van het touchscherm kapot:(

LucPaquay 23-04-10 16:17

Kwetsbare eigenschap van het iPhone scherm
 
Aangezien ik veel iPhone's met kappotte schermen voorbij zie komen, kan ik melden dat de glaasjes het best bestand zijn tegen een val op de zijkant van het toestel. Het blijkt dat als een toestel plat op het glas valt er het snelst een breuk ontstaat. Hierbij zie je vaak en volledige versplintering van de glasplaat.

Aangezien de touchscreen er onder dan nog vaak intact is, blijven mensen het toestel dan nog gewoon gebruiken. dit is link, aangezien er glasdeeltjes tussen het glas en het erondergelegen LCD kunnen schuiven. Hierbij wordt dan het veel duurdere LCD beschadigd.
Dus mijn advies is als er een glasbreuk ontstaat laat deze meteen vervangen om duurdere reparaties te voorkomen.

Mvg Luc Paquay
www.iPhoneRepair.nu

nickho 23-04-10 18:00

Hallo is daar iemand

clericjuh 28-04-10 00:51

nog nooit 'echt' laten vallen, gooi m altijd van n afstandje op mn bed, toen 1x doorgestuiterd en van t bed af, 40 cm op tapijt gevallen, och och wat een ramp xD
Heb even een incipio feather case om gehad, maar ik ben zo iemand die steeds dat ding er af en op klikt (vind ik leuk) en die is daarbij een keer flink gescheurd, dus nu gebruik ik geen case meer, mer beschermfolie op scherm, verder niets. Maar ben er erg voorzichtig mee, zal nooit iets overkomen, mn kleine vriend :P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:28.