iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Hoe vaak is jouw iPhone al gevallen? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/20012-vaak-jouw-iphone-gevallen.html)

DeBar0n 24-09-09 23:34

Stukie of 10x in een paar maanden!
Blijft een gebruiks voorwerp !!

Admiraal 25-09-09 00:37

1x maar heb 'm pas 5 weken. Gleed uit mijn hand tijdens haastig gedrag, kwam op zijn achterkant op parket vloer van ruim anderhalve meter hoogte. Gelukkig geen schade, Incipio feather light hoesje is steviger dan ik dacht (als ie op zijn rug valt tenminste).

EDIT
Nu dus 2x, gelukkig geen schade.


hanicole 26-09-09 23:40

ik heb hem in de 9 maanden dat ik hem heb nog nooit laten vallen......en ik heb gelijk afgeklopt op de houten computerkast heheheh:D

baart 28-09-09 19:53

1 keer. gelijk hele onderkant los, maar was makkelijk te repareren.

pipo-1998 28-09-09 19:56

nog nooit gevallen!

dimitrios 05-10-09 02:20

net gevallen van mijn bed (nog geen halve meter hoogte) en linker onderkant beschadigd. Gelukkig heb ik een Insurance voor mijn iphone voor beschadiging en zal het morgen binnenbrengen. Maar blijft inderdaad heel delicaat want zo'n toestel heeft toch 600€ gekost !

D.

heva 06-10-09 21:14

Iets van 10 keer, hahah.. Maar hij doet het nog uitstekend!

ChrisGr 22-12-09 13:57

Heb net mijn iPhone laten vallen, gleed uit mijn hoesje, stond jammer genoeg net bovenaan de trap, heb 2 barsten in scherm, maar dit lijkt onder het glas te zitten, alles werkt nog, maar doodjammer (heb hem amper 2 weken) Ik zei nog aan de verkoper die mij een verzekering wilde aansmeren dat ik wel zou opletten dat ie niet viel, wel dus ..;-(

atillXTC 22-12-09 14:03

Nog nooit gevallen!

Keb een hoesje + screenprotector (y)

Iphone3Gs 22-12-09 14:25

1 keertje laten vallen midden op de stoep bij de snackbar gelukkig helemaal niks aan de hand.

jordiavp 22-12-09 20:05

Mijn iPhone 3G is zondag eens gevallen vanop mijn personeelskastje(2m hoog) met vlak zijn scherm op de grond.
Op het zicht is er niets maar in het begin werkte de home knop ff niet.
Eerst ff paniek maar opeens werkte hij weer.
Maar toch moet ik even mededelen dat ik ga overstappen naar een Blackberry Curve 8520.

koolstof 23-12-09 00:03

ik heb 'm 1x laten stuiteren ik schrok me rot :eek:gelukkig geen schade :d(harde case met screenprotector);)

clarck 24-12-09 01:24

weekje geleden in de zee laten vallen,
allee in zee is veel gezegt, zo op de eerste stukje water dat je tegen komt als je de zee in gaat, wat nog geen 5 centimeter diep is, maar was wel super hard verschieten,

hij gaf de eerste dag de hele tijd meldingen van 'als je een niet-iphone adapter aansluit, dat het schade kan toebrengen.' maar nu loopt hij weer perfect als dervoor, toch wel even geluk gehad !!

kuotje 24-12-09 11:09

geluk? denk wel een wonder :P

Bordyl 24-12-09 12:07

Mijn iPhone, in bezit sinds midden september, is tot nog toe al 2 keer gevallen :(

Ik had deze twee keren trouwens gemakkelijk kunnen vermijden door voorzichtiger te zijn...

PasQ 24-12-09 15:43

Ik heb mijn iphone nu ongeveer 3-4 weken, is nog nooit gevallen. Ik ben iemand die onwijs zuinig is op dit soort gadgets, mijn Nintendo DS Lite is bijvoorbeeld ook nog nooit gevallen en zit altijd in een beschermhoes.
Mensen die zeggen dat het een gebruiksvoorwerp is hebben gelijk, maar ik vind het geen reden om dan niet zuinig te zijn op je spullen, en zeker niet bij een Apple iPhone! Mn Nokia mag best van de trap donderen, mn iPhone voor geen goud! (ook al ben ik verzekerd, dan zit je weer een paar weken zonder iPhone! :()

ThaBudz 24-12-09 22:03

ben de zuinigheid zelfe , maar toch gebeurt het nog wel eens ( ong. 5 keer ) , gelukkig bestaan er beschermhoesjes en verzekeringen .

stef007 25-12-09 20:23

4-5 keer ongeveer, niks aan.

1keer liet zelf een juffrouw uit me school mijn iphone vallen, je had haar gezicht moeten zien, "Ik zal het direct betalen zei ze! :o" en er was helemaal niets aan :p

Daarnet nog met de fiets hard gevallen door het ijs op de weg, te hard fietsen en te laat beginnen remmen. Ik, mijn laptop, en mijn iphone tegen de grond (iphone in broek, laptop op rug). gelukkig niks kapot, wel even schrikken! Alleen is me been nu erg rood aan het worden, en ijs er tegen houden is koud :p

Scooter 25-12-09 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stef007 (Bericht 397491)
4-5 keer ongeveer, niks aan.

1keer liet zelf een juffrouw uit me school mijn iphone vallen, je had haar gezicht moeten zien, "Ik zal het direct betalen zei ze! :o" en er was helemaal niets aan :p

Daarnet nog met de fiets hard gevallen door het ijs op de weg, te hard fietsen en te laat beginnen remmen. Ik, mijn laptop, en mijn iphone tegen de grond (iphone in broek, laptop op rug). gelukkig niks kapot, wel even schrikken! Alleen is me been nu erg rood aan het worden, en ijs er tegen houden is koud :p

Dacht je Schumacher te zijn? :d

stef007 25-12-09 23:42

haha ;) Eerlijk.. ik was vertrokken bij vrienden, en moest onderweg heel snel naar wc (kreeg buikpijn enz :p) dus ik snel fietsen.. en toen opeens dat rond punt en veel te laat remmen :o gelukkig had niemand het gezien :p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:23.