iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Hoe vaak is jouw iPhone al gevallen? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/20012-vaak-jouw-iphone-gevallen.html)

ronald24e 16-01-10 18:26

Ik laat hem echt te vaak vallen.........gelukkig heb ik een goed ifrogs case omheen zitten, als je ziet hoe die er al uitziet......

Maar gelukkig nooit last gehad van beschadigingen op het scherm of barsten ofzo.

Eric Cartman 21-01-10 11:44

Mijn iPhone is een keer tijdens het fietsen uit mijn zak gevallen. Gelukkig heb ik invisible shield dus was niks aan de hand :) geen krasjes!

ricjuh 21-01-10 13:30

Mijn iphone is al een paar keer van me bureau af gevallen.. Heb een paar kleine krasjes aan de achterkant :(

runner66 23-01-10 18:31

Bij mij ook nog nooit, maar ik ben pas sinds 2 weken de trotse bezitster.... Heb vanmiddag een beschermachterkantje gekocht. Goede bescherming en de zwarte slanke druppeluitvoering is mooi.
:)

lillytjuh 23-01-10 18:34

Ik zoek eigenlijk nog iets om over mijn scherm heen te doen......... aangezien ik hem nu als vaste telefoon gebruik is de kans groter dat ie een keer gaat stuiteren vrees ik! Zo'n rubber hoesje vond ik vreselijk...... heb m wel maar gebruik die dus niet. Iphone zit nu in zo'n golla tasje.

ThaBudz 23-01-10 21:03

neo capsule en zo zijn er nog tal van hoesjes/cases

WWH 24-01-10 12:55

Heb mijn Iphone wel een paar keer laten vallen, voornamelijk in en rond de kroeg. tijdje een case gebruikt maar dat vond ik tog te omslachtig, maakt het mooie dunne uiterlijk van de Iphone lelijk. Achterkant is een bak met krassen, heeft iemand een oplossing om de achterkant te polijsten ??

brampower 24-01-10 13:46

Ik ging me omkleden om te sporten. Toen ik mijn broek uitdeed kwam ik erachter dat mijn iPhone nog in mijn zak zat: te laat. Daar ging hij, ongeveer 50 cm hoog op de stenen in de kleedkamer: enorme barst rechtsonder in mijn scherm.

Verder heb ik hem nog nooit laten vallen, dus dit is wel erg zuur :(

Ik denk dat ik er maar via iemand op Marktplaats een nieuw scherm in laat zetten.

ThaBudz 24-01-10 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WWH (Bericht 408263)
Heb mijn Iphone wel een paar keer laten vallen, voornamelijk in en rond de kroeg. tijdje een case gebruikt maar dat vond ik tog te omslachtig, maakt het mooie dunne uiterlijk van de Iphone lelijk. Achterkant is een bak met krassen, heeft iemand een oplossing om de achterkant te polijsten ??


https://forum.iculture.nl/f1/ch...-3gs-16gb.html

misschien is deze discussie wat voor je .

denboris 24-01-10 14:32

nog nooit!

lillytjuh 24-01-10 22:56

Ik ga van de week toch maar iets bestellen om mijn scherm te beschermen......... Iemand nog een goede webshop? Ik heb gewoon echt geen tijd om de stad in te duiken!

Guydovicus 28-01-10 22:28

Al meerdere keren is mijn ipod uit mijn hand gevallen. Een keer van de trap gestuiterd, ik dacht dat ie dood was maar was gewoon uit gegaan tijdens het gestuiter :p

lillytjuh 29-01-10 21:05

Ik wilde net bij de mediamarkt van die beschermdingen meenemen maar het was zooo giga druk dat ik alleen mijn hoog nodige laptoptas gehaald heb en toen zo snel mogelijk richting kassa ben gevlucht........
Lang leve het btw vrij kopen...... ik betaal liever btw als dat ik platgedrukt wordt in een winkel!

WWH 31-01-10 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ThaBudz (Bericht 408295)
https://forum.iculture.nl/f1/ch...-3gs-16gb.html

misschien is deze discussie wat voor je .

bedankt voor de tip, ziet er goed uit maar dat durf ik toch niet aan met mijn iPhone

Onnies 15-02-10 21:23

Van de zomer is mijn iPhone uit het raam van mijn auto gevallen, ik nam een bocht en hij gleed over het dashboard en wipte zo het rechterraam uit, gelukkig in het gras en geen schade.

Verder val hij best vaak uit mijn zak bij het in en uitstappen van de auto. Er zitten best wel wat krassen op de achterkant, de voorkant is wonder boven wonder nog helemaal kras- en schadevrij.

ThaBudz 16-02-10 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onnies (Bericht 417080)
Van de zomer is mijn iPhone uit het raam van mijn auto gevallen, ik nam een bocht en hij gleed over het dashboard en wipte zo het rechterraam uit, gelukkig in het gras en geen schade..


DAMN :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek: :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

weststar 17-02-10 08:24

1 keer

Vorige week in de MediaMarkt. Gelukkig hadden ze daar vloerbedekking.
Geen schade aan de iPhone gelukkig, wel opeens een flinke lading stof onder het scherm. Ik overweeg om hem bij t-mobile in te leveren om het stof te laten verwijderen...

Blackherrie 17-02-10 09:12

hier al diverse keren ondertussen. De hond is er al mee aan de haal geweest (newfoundlander). gelukkig zat er een hoesje omheen, telefoon heeft geen beschadigingen gelukkig!

westie.1 20-02-10 14:20

Mijn Iphone is gelukkig nooit gevallen. Maar daar tegen is de Iphone van mijn vrouw diverse malen gevallen. Op het nikkel randje een kras ... verder geheel netjes gebleven.
OOk is de Iphone in een emmer water gevallen. daarna meteen droog gemaakt en een week op de verwarming laten drogen :-) . en Jawel hij werk weer .. al 4 maanden nu ..

// Ron

zhMark 20-02-10 14:30

Mijn iPhone is nog nooit gevallen, heb mn iPhone ook pas 2 weken :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:31.