iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Hoe vaak is jouw iPhone al gevallen? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/20012-vaak-jouw-iphone-gevallen.html)

Martini_girl 26-12-09 16:11

nog nie, een geluk, heb em nog maar pas!

iPhone3G_Olé 29-12-09 22:48

Heel vaak zelfs een keer lomp op mn iphone gaan staan!

Karnemelk 30-12-09 10:35

Slechts 1 keer maar wel van 1.5 meter hoog op een stenen vloer. Daarmee brak gelijk de glasplaat. Die was gelukkig snel gerepareerd, maar sindsdien ben ik wel veel voorzichtiger...

jurgeee 03-01-10 00:31

Ik heb m'n 3gs 1 weekje nu, maar hij is wel al 1 keertje gevallen maar niet zo erg, want ik ben namelijk een freak op het gebied van zorg dragen van men gsm's , kheb 3 verschillende van die dikke grote opklaphoesjes voor men iPhone dus die kan nu wel tegen een stootje.

Situatie: Op een morgen vertrok ik doodleuk met de auto naar het werk en ik legde men iphone in het vakje waar de handrem staat maar in dat vakje lag nog een pakje zakdoekjes haha dus hij lag niet stevig in het vakje , ik was bijna telaat op men werk dus begon ik wat harder te rijden, net voor ik een straat inreed nam ik men bocht Zéér scherp en slierde te iPhone uit het vakje zo onder de passagier stoel. heel stom accident eigenlijk maar de iPhone had niks ondanks die stevige opklaphoesjes die ik bij een voddemerchant had gekocht haha :P

Mvg Jurgen

SoloX 03-01-10 12:49

gelijk al de eerste min dat ik uit de doos haalde gleed de mijne uit mijn handen
stond boven de tafel ermee en gelukkig viel die eerst op een stoel en daarna pas tegen de grond

geen schade maar schrok wel

ThaBudz 03-01-10 12:59

Kan me voorstellen ....:D

sjalih 05-01-10 10:16

gelukkig nog geen een keer!!!

Bart02 05-01-10 18:03

1x gevallen, BAM scherm kapot. Opgestuurd en netjes een nieuwe gekregen door ProAssist.

De 2e keer 1 mini mini krasje die je nauwelijks ziet :)

Grasper 05-01-10 20:43

Die van mij is al zo vaak gevallen, en dan niet alleen vanaf de tafel, maar ook gewoon vanaf hoogtes waar je U tegen zegt, hij heeft al een keer onderwater gelegen. Was dat iemand anders tegen me zei hé volgens mij valt je telefoon in het water. Anders had ie er nu nog gelegen.

Maar hij doet het nog steeds mijn geimporteerde Iphone uit amerika, vanuit de tijd dat je ze nog gewoon kon laten versturen door Apple naar een postforwardings adres. :rolleyes:

Deze heeft is er tot nu toe een keer mee opgehouden. Na het updaten na firmware 2.0 deed ie niets meer. (Een nieuwe gekocht)

Firmware 2.2 komt uit nieuwe begeeft het ook :eek: Oude nog maar weer eens geprobeerd gaat gewoon weer aan :cool: updatetje erop en klaar!! Doet het nog steeds naar al die klappen die hij gehad heeft. Tot en met een weekje terug, zit op een stoel valt uit mijn zak. En ja hoor Scherm kapot.

Denk je dat ik die andere nog heb, mmh ***** verkocht. Denk wat moet ik met twee.

Ach na al die tijd trouwe dienst is het misschien ook wel een tijd voor een 3gs.

iphonelov3r 13-01-10 12:45

Mijne is ook nog nooit gevallen.. Dan ben je ook echt heeel dom trouwens want dan ben je er gewoon echt niet voorzichtig genoeg mee. Denk er dan nog eens aan om zo'n mooie telefoon aan te schaffen als je er niet voorzichtig genoeg mee bent.

Stevo 13-01-10 13:58

Achter de kat aan rennen. iPhone lag nog op nachttafeltje en kat had de oplaadkabel mee. pardoes op de grond.

Gelukkig geen schade (aan de iPhone)

ViperNL 13-01-10 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevo (Bericht 404611)
Achter de kat aan rennen. iPhone lag nog op nachttafeltje en kat had de oplaadkabel mee. pardoes op de grond.

Gelukkig geen schade (aan de iPhone)

waar aan wel dan? :d

Nemisis2003 13-01-10 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphonelov3r (Bericht 404581)
Mijne is ook nog nooit gevallen.. Dan ben je ook echt heeel dom trouwens want dan ben je er gewoon echt niet voorzichtig genoeg mee. Denk er dan nog eens aan om zo'n mooie telefoon aan te schaffen als je er niet voorzichtig genoeg mee bent.

Als je het eerst topic had gelezen weet je ook dat je je iPhone juist kan laten vallen op momenten dat je er heel zuinig op bent. Of wanneer je even vergeet dat hij op je buik ligt als je een tijd hebt gelegen.

Iphone3Gs 13-01-10 16:18

Ik denk dat 99% van dit forum zeer zuining is op zijn Iphone, Ik heb er echt in iedergeval heel zuinig op. Je kunt natuurlijk perongeluk waar je helemaal niks aan kan doen je iphone laten vallen omdat iemand je een schouderklopje geeft of wat dan ook,zeg nooit,nooit dat je iphone niet stuk is, jij hebt vast geen verzekering genomen omdat jij er toch heel zuinig erop bent.

kaju 13-01-10 17:40

Gelukkig mijn witte 3gs 32gig geen een keer

Joene 15-01-10 09:50

mijn 8gb iphone uit USA al wel 100x gevallen. ding is gebouwd als een huis.

al wel de nodige deukjes en krasjes en pitjes erin. ook boven het speakertje zit een barstje in het glas :).

nog paar maanden en dan over naar de 3gs :D

Nemisis2003 15-01-10 11:29

Als ik jou was zou ik dan over een paar maanden toch nog een een paar maandjes langer wachten, zodat je het meteen goed kan doen. Overstappen op de 4e generatie iPhone.

BruceSV 16-01-10 05:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nemisis2003 (Bericht 405325)
Als ik jou was zou ik dan over een paar maanden toch nog een een paar maandjes langer wachten, zodat je het meteen goed kan doen. Overstappen op de 4e generatie iPhone.

+1 :D

On topic:

Kheb mijn telefoon zoveel laten vallen dat hij inmiddels voor de 2e keer naar de reparatie moet omdat het scherm helemaal gebarsten is... Zuinig? Niet echt. Lomp? Zeker weten.

Voordat mensen gaan haten, niet dat laten vallen lomp is, doel meer op mijn eigen situatie hier xD

wollie1979 16-01-10 12:42

mijn 3gs heb ik pas net en gelukkig nog niet laten vallen.
Wel bijna een kop Cup-A-Soup overheen laten vallen. Gelukkig heb ik een sleeve waar de iPhone in zit. Die zat dan ook het meest onder de soep :rolleyes:. Enkel een paar spetters op de telefoon zelf. Niks aan het handje dus gelukkig. Wel volgende keer goed oppassen :d


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:08.