Google browser discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iDriss Google Chrome stuurt surfgedrag naar zoekgigant - Security.NL Ja als er bij google gratis staat bedoelen ze eigenlijk in ruil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja als er bij google gratis staat bedoelen ze eigenlijk in ruil voor je priveleven. Al 2 securitylekken gevonden ook gaat lekker. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ben ik net op Mac overgestapt, komt Google met een browser, nu alleen nog maar voor Windows!! Nog even wachten dus... heb nl geen zin om Win via Boot Camp te installeren. Maar hij schijnt dus nogal goed te zijn, aan de reacties te horen. Als je surfgedrag wordt doorgestuurd, nou en? Als de search engine er alleen maar beter van wordt?
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik wacht nog eventjes af om te kijken hoe het met de privacy is geregeld
|
|
|||
|
|||
Ik ga hem vandaag denk ik wel even proberen. Internet explorer schijnt 42x langzamer te zijn dan de alternatieven(chrome firefox etc) kwam ik vandaag achter..
Ik haat het echter dat Google een soort big brother wordt.. Al verstuurt microsoft natuurlijk ook automatisch genoeg informatie over je pcgebruik naar hunzelf. Nou zullen ze dit waarschijnlijk zelf voor product verbetering gebruiken maar wat als allerlei 3e partijen toegang heeft/neemt tot deze informatie.. ps: vraagje hoe kan ik in godsnaam zien wat 'mijn active topics' zijn op dit forum?? Ik zoek me een ongeluk. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ah dank _O_
Eerste bevinding: een heel stuk sneller als IE! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ze zullen dit alleen maar doen om hun browser optimaal te kunnen maken, en ik denk dat ons surfgedrag ook wordt 'gelogd' zodat ze de search engine beter kunnen maken. Het zal heus niet zo zijn dat ze alles 'loggen' zodat ze later tijdens een etentje ff de gebruikers uit kunnen lachen om wat voor maffe sites hun bezoeken... ofzo Wat maakt mij het nou uit of hun weten of ik wel of niet iPhoneclub.nl bezoek, of dat ik 50 keer op een dag wel naar google.com surf. Schenden ze dan mijn privacy?? En ik ga nu het artikel lezen.
|
||||
|
||||
Gisteren VMWare Fusion aangeschaft, heerlijk.
Lekker Google Chrome alsnog kunnen draaien. Gaat wel een beetje traag, heb namelijk maar 1 GB geheugen.
|
||||
|
||||
ik vind hem ook wel fijn
|
|
||||
|
||||
Ik wil hem toch maar niet
|
|
||||
|
||||
Hij is bij mij al na één dag na de lancering mijn standaardbrowser geworden. Ik ben nog steeds verdrietig met het feit dat er geen RSS-reader in zit en dat ik GreaseMonkey niet kan gebruiken, maar verder wil ik niet zonder!
|
|
||||
|
||||
een leuke dingen aanvulling in chrome, top browser als zeg ik zelf.
in de adressbalk het volgende : about:memory Geheugen gebruik van alle browsers, hierin kun je goed zien dat chrome voor elk tabblad een apart proces gebruikt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik lees dat deze browser sneller is dan IE, maar wat maakt hem nu eigenlijk zoveel beter? Waarom zou ik deze moeten gebruiken i.p.v. IE?
|
|||
|
|||
Google chrome is een heel deftige browser, maar is gewoon gebasseerd op webkit (zie safari)
buiten dat, is dit niet een beetje off-topic? ;-) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
IE negeert namelijk heel veel standaarden, waardoor het best lastig kan zijn om een site voor IE en andere browsers goed te hebben, dus om al deze mensen te helpen moet IE uitsterven |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb Chrome via Bootcamp, werkt inderdaad super, nu is het wachten op de mac-versie Maar Apple's antwoord op Chrome: Safari 4 werkt ook heerlijk, ik weet nog niet welke ik ga gebruiken..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik chrome enkel en alleen om de snelheid. Als het hele greasemonkey doorgaat is het perfect.
edit: en een beter password systeem natuurlijk.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met Google in Safari-browser | Trapani | iPhone Apps | 8 | 29-05-09 09:51 |
|
|