Google browser discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) iemand de nieuwe browser al aan het testen? Google Chrome - Een nieuwe browser downloaden...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Google browser
iemand de nieuwe browser al aan het testen?
Google Chrome - Een nieuwe browser downloaden
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iMario vind hem heerlijk vertelde hij net......
|
|||
|
|||
Ik weet nu even niet waar hij op doelt
Maar ik moet zeggen, ben tot nu toe onder de indruk
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Je hebt het erover dat iMario hem heerlijk vindt........
|
||||
|
||||
Citaat:
Kreeg al een screeny van hem, vandaar....
|
|||
|
|||
ik snap het. Het is een aanrader
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Deze Google Chrome browser is echt top! Gebruik hem nu dan ook... Safari is bij mij PWNED!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Er zit toch een dikke vette bug in : Bug in Google Chrome laat alle tabs crashen | Core | Tweakers.net Nieuws
|
|
||||
|
||||
Ik vind 'm wel fijn werken maar er missen nog een aantal functies, zoals de scrollknop indrukken en dan naar beneden gaan
|
|
||||
|
||||
Ik heb em gister ook even aan te tand gevoeld, vind het wel een fijne browser (GROOT beeld vergeleken met andere browsers)
Alleen mis ik de functie "search while you type" Totdat chrome die functie heeft, blijft het FireFox voor mij |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nee, dat bedoel ik niet
In FireFox heb je de functie "search while you type" zoals de naam al aangeeft, kun je meteen beginnen moet zoeken wanneer je iets intypt Je hoeft dus niet eerst op crtl+f te drukken om het zoekvenster te openen, maar zodra je wil zoeken naar een woord op een webpagina, tik je dat woord gewoon in, en firefox zoekt dan meteen de webpagina af naar dat woord. Deze functie moet je echter wel inschakelen bij firefox, maar aangezien ik die functie nogal vaak gebruik, MOET een eventuele vervangende browser die functie hebben |
|
|||
|
|||
Heb hem gisterenavond geïnstalleerd, en moet zeggen dat ik er best tevreden mee ben. Hij is toch behoorlijk snel!
|
|
||||
|
||||
Ik heb hem als standaard browser staan en het werkt prima. Snel en simpel.
|
|
|||
|
|||
type maar about:% in je adresbalk
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met Google in Safari-browser | Trapani | iPhone Apps | 8 | 29-05-09 09:51 |
|
|