Brain Tuner: Snelste tijd? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier kan je de all time high scores zien: http://www.gengarstudios.com/scores/...blems=20&d=div de high score is 6,2 sec. Hoe kan dit? Dit lijkt mij onmogelijk. Het kost ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hier kan je de all time high scores zien:
http://www.gengarstudios.com/scores/...blems=20&d=div de high score is 6,2 sec. Hoe kan dit? Dit lijkt mij onmogelijk. Het kost je 3,2 sec. om sowieso de toetsen in te drukken. Laatst gewijzigd door chinky; 17-10-08 om 16:49. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Nieuwe beste tijd ...10.912816..ik word beter naarmate ik ouder word..
|
|
|||
|
|||
Mijn record
Hey mensen hier mijn record...
|
|
|||
|
|||
Mijn vriendin is echt ziek.
Die heeft een record van 8.460590 seconden. Volgens mij heeft ze al meer dan 1000 potjes gespeeld. |
|
|||
|
|||
Wow, snelle tijden hoor. Het lijkt wel of jullie niets anders te doen hebben?
|
|||
|
|||
Echt wel, mijn highscore is (eindelijk!) 12,04
Inclusief bewijs!
|
|||
|
|||
Beat that -->
Ik heb denk ik de hoogste score van jullie allemaal..
|
|||
|
|||
Dude WTF? Dan moet je toch echt onwijs snel zijn, heb je ook sommen moeten gokken ofzo?
Maar wat een tijd, respect!
|
|||
|
|||
Ik zit op 13.1 nog wat seconden. Echt lager kom ik niet. Hebben jullie trouwens BrainPerfect al gevonden? Lijkt op Brain Tuner maar is veel uitgebreider. En wordt veel moeilijker na level 15. Hierbij de link naar de site: BrainPerfect.com
|
|
|||
|
|||
Ik zit ook op 13.1
|
Labels |
braintuner, highscore, snelheid |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
welke provider heeft snelste 3g netwerk? | DrDecibel | Overige providers Nederland | 14 | 06-08-10 20:29 |
Snelste manier om een iphone 4 te bemachtigen? | basdebaas | Koopinformatie Nederland | 8 | 21-07-10 21:06 |
iPhone van tijd tot tijd 'frozen' met draaiende 'loading' circle in het midden | JuRGiE | iPhone algemeen | 0 | 18-01-10 10:45 |
Tuner vs. StreamItALL | Jelle Ages | iPhone Apps | 3 | 24-08-08 14:14 |
|
|