//

Hoe kwam jij aan je iPhone?

Hoe kwam jij aan je iPhone? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Abonnement verliep bijna, dus heb ik hem verlengt en m'n mobiel ingewisseld voor een iPhone 3g. In maart verloopt mijn abonnoment weer, dus wordt het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 13-10-10, 21:40
ReTouch ReTouch is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

Abonnement verliep bijna, dus heb ik hem verlengt en m'n mobiel ingewisseld voor een iPhone 3g. In maart verloopt mijn abonnoment weer, dus wordt het tijd om naar een iPhone 4 over te stappen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 14-10-10, 00:15
Rikkert2 Rikkert2 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 5
Standaard

In augustus 2007 heb ik mijn iPhone 2g aangeschaft voor €400 via marktplaats. Twijfelde toen nog heel erg om toch niet een HTC Touch te kopen, blij dat ik dat later niet gedaan heb. Vrijwel direct gejailbreakt en veel plezier van gehad. De specs van de 2g waren/zijn niet zo geweldig, maar hoe de telefoon reageerde en de effectiviteit van de telefoon zelf (inc. apps) heeft me heel erg tevreden gemaakt met mijn keus. (leg de iPhone 2g bijv. is naast een Samsung Jet(aangekondigd als de o zo geweldige iPhone killer) en houd in het achterhoofd dat de Jet 2 jaar later kwam..

Juni 2009 zag ik dat de iPhone 4 uitkwam en na is goed gekeken te hebben naar de specs en eerdere ervaringen met een iPhone zat ik al plannetjes te maken om er aan te kunnen komen. In augustus ging een vriendin van mij naar Texas, en na wat contact te hebben gehad heb ik via Ebay $650 (Toen €480) op een iPhone 4 geboden, tot mijn grote verbazing won ik de auction en maakte ik het geld over via Paypal (uiteraard naar een erkende reseller). Binnen een week was hij bij mijn vriendin en zij nam hem hetzelfde weekend nog mee. Dus binnen 2 weken aan een iPhone 4 gekomen voor nog geen €500. Best gelopen.

FW 4.0.2. was toen nog niet uit, dus kon ik direct jailbreaken en unlocken.
Zit nu op 4.1 en heb opnieuw veel plezier van de iPhone, voor mij de ideale telefoon.
  #103  
Oud 31-10-10, 16:31
takis takis is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Winterthur
Berichten: 30
Stuur een bericht via MSN naar takis
Standaard

ik heb mijn huidige Iphone gewoon via het werk besteld was wel niet een van de standaard opties maar het extra bedrag bij betalen was geen probleem. De nieuwe 4G waarop ik aan het wachten ben heb ik op de zelfde manier besteld.
  #104  
Oud 01-11-10, 22:43
iHouse iHouse is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik, mijn tweelingbroertje en mijn zus van 16 hebben alledrie ons iPhone 4 als cadeau gekregen van ons broer dusja..
  #105  
Oud 02-11-10, 04:13
Tjeerds Tjeerds is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 46
Standaard

^ +1 voor je broer! (mijn broertje kreeg vandaag een stofzuiger van me)

OT; Mijn iPhone heb ik besteld toen ik de abo van mn vriendin ging verlengen. Vandaag toevallig m'n eigen abo verlengt, was voor mij voordeliger om niet meer bij sim-only te blijven dus heb ik haar op mijn beurt vandaag verrast met een nieuwe iPhone.
  #106  
Oud 02-11-10, 18:29
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik heb mijn eerste drie iPhones bij Switch gekocht, de volgende 4 heb ik via eBay gekocht omdat nieuw me wat te duur begon te worden.
__________________
iPhone 4 (32GB Wit) - iPhone 3Gs (32GB Zwart) - iPhone 3G (16GB Zwart)
  #107  
Oud 06-11-10, 08:48
djbosanac djbosanac is offline
Banned
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Dordrecht
Berichten: 58
Standaard

Van iemand gekregen, die ik nu dus niet kan gebruiken jammer genoeg.
Daarom hoop ik hier verder geholpen te worden.
  #108  
Oud 06-11-10, 10:31
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Bij mij passeerde de camion van Apple door de straat en viel er vlak voor mijn deur een iPhone 4-32gb af
  #109  
Oud 06-11-10, 11:42
joyciie's schermafbeelding
joyciie joyciie is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Brabant!!
Berichten: 104
Standaard

Ik heb in aug. 09 een I-150 abo bij Tmobile afgesloten voor 2 jaar met de 3G 8Gb.. Toen ook lang getwijfeld of ik dit zou doen.. Dit abo wat ik nu heb loopt officieel tot eind aug. 2011..

Maar.. Ik heb in de tussentijd 6 x nieuwe 3G gehad en nav van mijn klachtenbrief dd 14-10-2010 heb ik een ruiling voor Iphone 4 gekregen, gratis en voor niks..
Geen bij betaling en geen contractverlening..
Dus ik ben helemaal blij.. Wat een toestel zeg.. Helemaal geweldig..

En nog geweldiger is dat ik per mei 2011 gewoon eventueel opnieuw ken verlengen .. (uiteraard ga ik wachten op het allernieuwste model, wat vast en zeker eind zomer gaat uitkomen)

Grtz..
  #110  
Oud 07-11-10, 16:36
n@t@s's schermafbeelding
n@t@s n@t@s is offline
• iOS 4.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: 't Gooi
Berichten: 1
Standaard

Ik heb nog geen iPhone
Maar ....... ga d'r morgen eentje bestellen
(een simlock vrije bij 2call) en het mooiste is ik krijg
'm cadeau van iemand
  #111  
Oud 07-11-10, 16:39
iOzan iOzan is offline
Banned
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 167
Standaard

Ik liep met maten over straat toen ik hem onder een brug zag liggen.

Neeh, ik zou er één krijgen van mijn pa als ik zou stoppen met roken, abonnement ook op zijn naam!
  #112  
Oud 07-11-10, 16:39
z-nyx's schermafbeelding
z-nyx z-nyx is offline
• iOS 9.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 161
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door n@t@s Bekijk bericht
Ik heb nog geen iPhone
Maar ....... ga d'r morgen eentje bestellen
(een simlock vrije bij 2call) en het mooiste is ik krijg
'm cadeau van iemand
Kijk ook even bij Gratis GSM, Sim only aanbiedingen - Phoneshop , ik denk dat zij iets goedkoper zijn
__________________
The nice thing about standards is that there are so many to choose from.
  #113  
Oud 07-11-10, 16:57
n@t@s's schermafbeelding
n@t@s n@t@s is offline
• iOS 4.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: 't Gooi
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door z-nyx Bekijk bericht
Kijk ook even bij Gratis GSM, Sim only aanbiedingen - Phoneshop , ik denk dat zij iets goedkoper zijn
Thnx, maar mijn abbonement loopt nog ruim een 1 jr dus moet er eentje zonder abbonement hebben
  #114  
Oud 07-11-10, 17:08
z-nyx's schermafbeelding
z-nyx z-nyx is offline
• iOS 9.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 161
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door n@t@s Bekijk bericht
Thnx, maar mijn abbonement loopt nog ruim een 1 jr dus moet er eentje zonder abbonement hebben
Voor welke Iphone ga je ?
__________________
The nice thing about standards is that there are so many to choose from.
  #115  
Oud 07-11-10, 17:26
n@t@s's schermafbeelding
n@t@s n@t@s is offline
• iOS 4.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: 't Gooi
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door z-nyx Bekijk bericht
Kijk ook even bij Gratis GSM, Sim only aanbiedingen - Phoneshop , ik denk dat zij iets goedkoper zijn
Voor de iPhone4 met 16 GB
  #116  
Oud 08-11-10, 12:59
Timmy89 Timmy89 is offline
• iOS 6.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 143
Stuur een bericht via MSN naar Timmy89
Standaard

Hey,
ben hier nieuw.
heb mijn iphone 3g 8gb van mijn nonk overgekocht omdat hij deze had laten vallen en het scherm gebarsten was hij heeft een nieuw touchscreen gekocht en geprobeerd deze te herstellen. dit lukte hem niet en heeft hij maar een nieuwe iphone 3gs gekocht.
toen zei ik als je wil kan ik eens kijken naar je oude gsm en een kwartiertje later was hij gemaakt en heb ik hem voor 100 euro kunnen overkopen.
wou eerst geen iphone maar nu ik 1 gehad heb wil ik niets anders meer

groetjes
  #117  
Oud 08-11-10, 14:31
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Nadat ik al zeer tevreden was met mijn iPhone 3G en de verleiding heb weerstaan om over te gaan naar een 3GS mocht ik afgelopen zomer mijn abbo vaarwel zeggen en op zoek te gaan naar de iPhone 4.
Nadat ik de phonehouse had opgebeld of zij op de lanceringsdatum ook een iPhone 4 hadden kreeg ik de mededeling dat ze me zouden bellen als ze er 1 voor me hadden. Dat telefoontje duurde me dus te lang en ben verder op zoek gegaan.
Kwam hier op het forum (die ik enige tijd in de gaten hield) iemand tegen die nog een reservering over had voor een iPhone 4 die hij had besteld/gereserveerd in Frankrijk.
Het was gelukkig mijn zomervakantie en ik zat 's avonds laat op het forum met die man te kletsen (ben zijn naam ff kwijt). Uiteindelijk besloten dat ik de reservering zou overnemen van hem, maar een voorwaarde was dat ik binnen 24 uur (dus die dag erop) hem zou moeten ophalen in Frankrijk (Parijs).
hahaha, was dus zo gestoord om het ook maar echt te doen.
Half 1 's nachts kwam mijn vriendin thuis en ik zei tegen haar..ik moet zo naar Parijs, kan ik stokbrood voor je meenemen? (hahaha, geweldig als ik er nu zo aan terug denk).
Was van plan om nog even 2 of 3 uurtjes te gaan slapen, maar ik kon uiteraard niet slapen en lag maar een beetje te woelen op bed zoals sommigen van jullie misschien kunnen begrijpen.
Ik dacht..ik ben toch wakker..kan verdorie net zo goed die auto instappen en gelijk richting Parijs gaan.
Zo gezegd zo gedaan en ik was rond half 10 in Parijs, moe, maar een man met een missie!
Autootje maar ergens in de straat neergezet en met mijn oude iPhone genavigeerd naar de App store.
Lange tijd in de rij gestaan, tevreden klanten voor me weg zien gaan, beetje vrolijk teruggelachen naar al die mensen die al kwijlend de deur uitliepen.
Paar Duitse jongeren die handje contantje met veel geld in de handen stonden om 4 iPhone's op te halen was ik aan de beurt.
Ik begreep van de persoon waar ik mijn reservering aan te danken had dat ze totaal niet moeilijk zouden doen dat die reservering niet op mijn naam stond en dat het hun niks kon schelen, als ik maar de papieren bij me had (en die had ik in mijn ietwat nerveuze handjes). En dit las ik ook op internet dat ze eerst totaal niet moeilijk deden.

Dus hoppla, papiertjes op de balie neerleggen..en toen kwam het..zeurde die (b$#tch) om een Id bewijs.
Ach, net doen alsof mijn neus bloed en mijn eigen ID bewijs neergelegd.
En toen begon het te regenen in de Appstore of mijn oogbuisjes stonden open, maar het kwam erop neer dat ik hem niet meekreeg omdat ik niet de persoon was die hem gereserveerd had (kortom, controle was strenger geworden).
Ik dus ter plekke maar een lulverhaal verzonnen en gezegd dat ik de iPhone op kom halen voor mijn neef, die had zijn been nl. gebroken met het voetballen en kon dus zelf niet komen. Dat ik helemaal vanuit Groningen kwam en uren in de auto heb gezeten voor hem.
Ze twijfelde even en haalde er een filiaalmanager bij, het gaf me een beetje hoop, maar dat werd gauw weer de grond ingeboord.
Ik moest maar regelen dat ik een kopie van het ID bewijs kreeg met een verhaaltje dat ik toestemming kreeg om de iPhone op te halen.
Dus even later stond ik op de stoep in Parijs zonder Iphone 4 en met een baksteen in mijn maag!!!
Ben eerst maar ff ergens koffie gaan drinken (was gelukkig in de McCafe, of hoe dat ook heet en daar hadden ze dus Wi-Fi).

Mijn contactpersoon gemaild dat ik een kopie nodig had van zijn ID bewijs etc., maar geen reactie (hij was natuurlijk aan het werk of op school).
Maar ik dacht bij mezelf ik ben verdomme niet vanuit Groningen gekomen, zonder slaap, de hele nacht gereden om in Parijs afgewimpeld te worden door een stel incompetente krengen uit Frankrijk. Nee nee, zo zijn we niet getrouwd..ik dacht bij mezelf, desnoods zit ik hier om 8 uur vanavond nog totdat ik een verlossend mailtje krijg.
Maar die kwam niet en 2 uur later liep ik weer rond de Appstore en nu begon het echt te regenen. Ik moest ergens schuilen en verdorie, waar beter dan dat ik de App store in stap...en toen ik binnen stond dacht ik..ik probeer het verdorie gewoon weer..en ben bij een andere balie gaan staan.
Kwam tot mijn schrik de filiaalmanager (die mij eerst wegstuurde zonder iPhone 4 naar me toelopen). Ik dacht..shit, die begint weer over het ID bewijs etc. blablabla-ik ben fransoos en ik eet stokbrood voor onbijt - en blablabla.
Maar nee hoor, ze herkende me blijkbaar niet meer (en dat kun je negatief opvatten , maar in dit geval vond ik het zeer positief).
Ze vroeg nl. of ze me kon helpen, ik zei ja, ik kom een iPhone 4 ophalen die ik had gereserveerd..ze meldde me dat ik verkeerd stond en stuurd me weer naar de rij waar ik 2 uur eerder ook stond. SjeiBe, maar ik kreeg opeens hoop. Er stond ander personeel.
Tijdens het wachten zag ik eerst een Chines(z?)e man die zeer moeilijk deed en alleen maar Chinees begon te praten en uiteindelijk waren ze het volgens mij zo zat dat ze hem maar een iPhone meegaven (de ****er dacht ik bij mezelf). In de rij naast me zag ik een Fransoos die verdomme helemaal niks gereserveerd had en zo 2 iPhone's meekreeg.

Maar voor mij werd iedereen weer om een ID-bewijs gevraagd en ik probeerde weer 1 of ander lulverhaal te bedenken voor als ik aan de beurt was, misschien hadden ze nu wat meer meelij. Hele tijd stond er trouwens een beveiliger constant de rij in te kijken en dat maakte me toch wat zenuwachtig.
Heb het sowieso al niet op autoritair personeel.
En baf, ik was aan de beurt..heb totaal niks gezegd, reservering op het bureau gelegd en mijn mond gehouden..haar ook niet aangekeken (en verdomme, dat was al een missie op zich aangezien ze toch niet achteraan stond bij het uitdelen van schoonheid en Titty's).
Ze voerde wat in het systeem in, vroeg me of ik die en die was (gewoon yes geroepen en een beetje geknikt).
Tot mijn vreugdevolle verbazing pakte ze (uit een hele stapel, zeg maar gerust stapels) een doosje met een iPhone 4 erin.

En excuseer, maar toen ze er voor ging bukken kon ook deze gezonde jongen zijn oogjes niet meer van het witte licht afhouden. Dit tot afkeuring van de beveiliger..maar goed, het kwaad was al geschied.
En mag ik verdomme even, hele nacht in een auto gezeten, mijn vriendin al uren niet meer gezien en in mijn eentje omgeven door te bleke koppies in een App store in Frankrijk.
Maar goed, dat terzijde.
Vervolgens het verlossende woord (wilt u contant betalen of pinnen, maar dan net ff anders zoals u begrijpt).
Ik haalde mijn pasje erdoor, ze pakte een prachtig Apple rugzakje, stopte de iPhone erin met het bonnetje en deze jongen stond wederom op de stoep. Maar dit keer met een zeer grote glimlach op het gezicht (een broek die opeens te klein leek ).
Ik dacht nog, gauw naar de auto, voordat die gekke beveiliger me achterna roept en om een ID bewijs vraagt.

Kortom, zo kwam ik aan mijn iPhone 4 in elk geval (misschien dat ik ooit nog mijn verhaal doe over de iPhone 3G, maar misschien moet ik jullie dat besparen )

Laatst gewijzigd door Dejive; 08-11-10 om 14:36.
  #118  
Oud 08-11-10, 15:08
Timmy89 Timmy89 is offline
• iOS 6.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 143
Stuur een bericht via MSN naar Timmy89
Standaard

^^ dat is een lang verhaal wel positief dat het toch nog goed is afgelopen !
  #119  
Oud 12-11-10, 14:41
CarlosiP's schermafbeelding
CarlosiP CarlosiP is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar CarlosiP
Standaard

Sinds vandaag besloten dat ik een iPhone 4 wil hebben, bel het hele land al af voor een toestel maar overal uitverkocht grrrrrrrrrrr
  #120  
Oud 12-11-10, 14:59
Delvenaartje Delvenaartje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CarlosiP Bekijk bericht
Sinds vandaag besloten dat ik een iPhone 4 wil hebben, bel het hele land al af voor een toestel maar overal uitverkocht grrrrrrrrrrr
Leuk he, als je besluit dat je iets wil hebben.. dat je het dan ook METEEN wil hebben!

Phonehouse in DH had nog een voorraadje dat ik weet...

Succes met zoeken!
__________________
There’s always something for anyone to love or hate. What makes the iPhone so special is that it takes love and hate with the loftiness of a royalty.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kom jij aan je gebruikersnaam/nickname? King1987 Chat en geruchten 146 29-09-13 06:20
Hoe bewaar jij je iphone?? OrangeY iPhone algemeen 30 26-10-10 01:12
Altijd al afgevraagd hoe Apple aan de iPod kwam.... King1987 Chat en geruchten 14 15-03-09 17:16
Hoe kwam jij aan je eerste generatie iPhone? Gokkiee Chat en geruchten 32 05-09-08 18:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:52.