//

Hoe kwam jij aan je iPhone?

Hoe kwam jij aan je iPhone? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou ik werd mooi voor *** gezet bij de PhoneHouse.. Kom ik daar, vraag ik of ze een iPhone4 hebben en desnoods de 16gb, beginnen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 12-11-10, 15:04
CarlosiP's schermafbeelding
CarlosiP CarlosiP is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar CarlosiP
Standaard

Nou ik werd mooi voor *** gezet bij de PhoneHouse.. Kom ik daar, vraag ik of ze een iPhone4 hebben en desnoods de 16gb, beginnen die 2 medewerkers keihard te lachen en maakte de opmerking: 'Je bent de zoveelste al ha-ha-ha'.

Ik ben klant, dus koning, dus zo grappig vond ik dat niet. Ookal ben ik de 10.000ste die er om komt vragen, netjes blijven is een kleine moeite.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 12-11-10, 15:38
n@t@s's schermafbeelding
n@t@s n@t@s is offline
• iOS 4.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: 't Gooi
Berichten: 1
Standaard

Ik heb de mijne maandag bij 2call.nl besteld, woensdag had ik 'm al huis
  #123  
Oud 12-11-10, 16:02
Delvenaartje Delvenaartje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CarlosiP Bekijk bericht
Nou ik werd mooi voor *** gezet bij de PhoneHouse.. Kom ik daar, vraag ik of ze een iPhone4 hebben en desnoods de 16gb, beginnen die 2 medewerkers keihard te lachen en maakte de opmerking: 'Je bent de zoveelste al ha-ha-ha'.

Ik ben klant, dus koning, dus zo grappig vond ik dat niet. Ookal ben ik de 10.000ste die er om komt vragen, netjes blijven is een kleine moeite.
Wat een sukkels..

Ik weet een paar maanden terug, week van 20 oktober, hadden ze ze gewoon op voorraad liggen in Den Haag, en werd er vertel dat er geen wachtrijen meer waren..
Ik had die van mij op woensdag besteld, en week later in huis.. maar dat kwam omdat 't via internet ging
__________________
There’s always something for anyone to love or hate. What makes the iPhone so special is that it takes love and hate with the loftiness of a royalty.
  #124  
Oud 12-11-10, 16:13
CarlosiP's schermafbeelding
CarlosiP CarlosiP is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar CarlosiP
Standaard

Joh, op voorraad.. Dat is wel lekker ja. Kan nu geen enkele winkel vinden waar ze op voorraad zijn, ben echt al hele dag aan het bellen. Nu net het oude vertrouwde PDA Shop maar gebeld, had ik eerder moeten doen. Hij verkocht net z'n laatste.. Als ik die nou voortaan als het eerste bel.. Anyhow, hij had weer een lading besteld en de T-Mobile versies komen volgende week weer binnen, maar die moet ik niet. Die van Vodafone over 2weken, maar die werden vervroegd, dus als het meezit volgende week
  #125  
Oud 12-11-10, 18:04
djbosanac djbosanac is offline
Banned
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Dordrecht
Berichten: 58
Standaard

KPN start verkoop iPhone 4!

Vanaf 10 november kun je een iPhone 4 bestellen in combinatie met een KPN iPhone abonnement.

De uitlevering van dit toestel vindt plaats vanaf 29 november via kpn.com en de kpn winkels.

Met een KPN iPhone abonnement haal je het maximale uit je iPhone en profiteer je optimaal van het betrouwbare KPN netwerk!

Kijk snel verder voor meer informatie en bestel hem nu.
  #126  
Oud 13-11-10, 12:49
CarlosiP's schermafbeelding
CarlosiP CarlosiP is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar CarlosiP
Standaard

Via PDAShop.nl. Net ff besteld. 29 november wordt ie bezorgd
  #127  
Oud 13-11-10, 14:30
kurteken kurteken is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Ah, gewoon in de Fnac aan het wandelen en hey, ze hebben de iPhone 4 liggen. Tof. Kameraad zei gewoon" waarom koop je hem niet?" Hadden natuurlijk enkel de 32GB in stock! Oh ja zei mijn kameraad, wat is 100€ meer? Je gaat hem toch kopen! Ikke terug buiten zonder iPhone4. Alle winkels afgelopen voor een 16GB, maar nergens te vinden. Ten slotte terug naar Fnac en heb toch maar de 32GB iPhone4 gekocht.  Enorm content
  #128  
Oud 14-11-10, 11:36
ropiesst ropiesst is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 26
Standaard

Heb de mijne besteld bij 2call op woensdagavond en vrijdag in huis.
  #129  
Oud 14-11-10, 12:40
buffel_styllezz buffel_styllezz is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 138
Standaard

ik ging mijn iphone 4 eerst uit london ( m'n ouders gaan er volgende week naartoe ) .
maar tot dat m'n pa zei , waarom koop je hem gewoon niet in belgie? en ik, ja maar het is ginder goedkoper , en waarop m'n vader zei , kijk koop hem in belgië , het is dan makkelijker om de BTW er vanaf te trekken , dan als je hem ginder koopt. dus ik de dinsda avond rondbellen , overal enkel de 16gb
dus bleef ik bellen , en ze hadden in saturn nog 1 32gb , ik vroeg kun je die aan de kant houden voor morgen? maar dat mochten ze niet ,dus meeen naar daar gereden , en verekering + hoesje gekocht en ik had hem
  #130  
Oud 14-11-10, 13:47
appleerik appleerik is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 50
Standaard

In mei 2008 kreeg ik mijn iPhone 2G 8gb uit de USA. 1.1.4 OTB, zelf gejailbreaked en geunlocked. Super was dat, want niemand in mijn omgeving had een iPhone.

In maart 2009 toch maar mijn iPhone 2G verkocht, en een iPhone 3G 8gb gekocht. Ook gejailbreaked en geunlocked. iPhone 3G was ook afkomstig uit de USA.

Jaar later, maart 2010 iPhone 3G 8gb verkocht, en een 3Gs 16gb aangeschaft. En die hoefde ik niet te jailbreaken/unlocken, want die was al simlockvrij. Uit Italie.

En die heb ik nog steeds.
__________________
van iPhone 2G naar iPhone 3G, beide uit Amerika. Tegenwoordig in bezit van een iPhone 3Gs, Italië.
  #131  
Oud 17-11-10, 00:32
Jernsaxe Jernsaxe is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 0
Standaard

Eerst 1 jaar lang bezitter geweest van de 3Gs en net 1 dag me nieuwe Iphone 4 in het wit van me ouders gekregen nog niet geunlocked helaas moet nog eventjes wachten denk ik maar is het zeker waard nu nog maar even als ipod touch gebruiken en me 3gs als telefoon yay
  #132  
Oud 18-11-10, 16:13
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jernsaxe Bekijk bericht
Eerst 1 jaar lang bezitter geweest van de 3Gs en net 1 dag me nieuwe Iphone 4 in het wit van me ouders gekregen nog niet geunlocked helaas moet nog eventjes wachten denk ik maar is het zeker waard nu nog maar even als ipod touch gebruiken en me 3gs als telefoon yay
'n witte Iphone 4? Dit vraagt om uitleg!
  #133  
Oud 18-11-10, 17:28
Timmeeeyy Timmeeeyy is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: -
Berichten: 20
Standaard

Onlangs hadden ze in de UK ook witte iPhone's maar die zijn nu weer weg.

Ik heb ook "mooi" verhaal. Afgelopen vrijdag geschreven:

12-11-2010
Nog nooit heb ik zoveel stress gehad als vandaag. Donderdagavond aangekomen in Londen. Donderdag overdag al geprobeerd om mn 16gb iphone te reserveren. Er was er steeds geen beschikbaar. Echt ***....

Dan maar fysiek naar de winkel en hopen dat er een is. Ik ben gisteren(vrijdag) dus 4 x in de iphone winkel geweest. Steeds weer niets beschikbaar. Mijn vriendin werd gek van me. Op een gegeven moment zei een medewerker dat het onduidelijk is wanneer je ze kunt reserveren maar dat de status beschikbaar vaak om middernacht wordt ingeschakeld.

Dus zonder iphone weer naar mijn tante dr huis. Nu heb vanaf 12 uur continu gechecked. En wat denk je. Om 00:20 local time heb ik een 16gb iPhone 4 kunnen reserveren. Morgen kan ik hem op Regent Street tussen 11:00 en 11:30 uur ophalen.

Nu nog stressen of ik er op tijd ben..hahaha...

Best lastig dat reserve and pick-up....kost je een hoop tijd en stress...

13-11-2010
Uiteindelijk was ik zaterdag netjes op tijd en kon ik mijn iPhone kopen. Daarna mijn SIM-kaart zelf klein geknipt want ik kon natuurlijk niet wachten om hem te gebruiken...en het knippen is goed gegaan.

17-11-2010
Heb er inmiddels alweer enkele dagen veel plezier van. Alles werkt zo soepel!
  #134  
Oud 24-11-10, 14:36
Barry55 Barry55 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Helmond
Berichten: 23
Stuur een bericht via MSN naar Barry55
Standaard

Ik heb mijn BB 9700 gerolen voor een witte 3g.
die kleine *** knopjes was de aanleiding.
  #135  
Oud 24-11-10, 15:06
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Gerolen? Heb een hekel aan mensen die op typefoutjes etc. miepen, maar dit vond ik toch wel een mooie.
  #136  
Oud 25-11-10, 22:58
Barry55 Barry55 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Helmond
Berichten: 23
Stuur een bericht via MSN naar Barry55
Standaard

zit toch nie zo te miepen mens, ge wit toch wak bedoel
  #137  
Oud 26-11-10, 00:54
dwaasie dwaasie is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 9
Standaard

haha ja hoe idd!!

Na ongeveer 10 zaken dacht ik laat ik nu eerst maar eens gaan bellen en gelijk bij eerste was het raak. Ze hadden er nog voldoende dus binnen een half uur had ik er ook 1.
de mazzel was dat ze winkel werd verbouwd en net weer open was toen ik belde.
Hij zei er wel bij je hebt geluk want morgen zijn ze allemaal weg en idd om me heen gingen ze als zoete broodjes over de toonbank.

Ben erg blij met me iphone 4!!!!
  #138  
Oud 06-12-10, 21:03
8982547 8982547 is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard

Welkom bij Phonezaak.nl: De goedkoopste telefoons. De goedkoopste Iphone 4. De goedkoopste BlackBerry had hem toen voor 749,99 gekocht nu kost hij maar 689,99 maar is iphone 4 32gb 16 kost maar 609
  #139  
Oud 12-12-10, 16:00
Mike2000 Mike2000 is offline
• iOS 12.1.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 28
Standaard

Ritje naar de MM in Breda......helaas is de iphone 4 uitverkocht.
Ritje naar de MM in Bergen op zoom.....Helaas is de Iph.....hee!!!!!! hier staat er nog 1 mijnheer. Maar helaas is het geen 16gb, 32 gb ook goed ?

Wat denkt u zelf......doe maaarrrrrrrr.
  #140  
Oud 12-12-10, 16:04
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Had ten eerste een LG Arena, vond ik een geweldig apparaat, toen was een grapjas in de klas aan het vertellen tegen mij dat ik als iemand de tafel omhooghield de telefoon er niet tussen durfde te proppen, iedereen kende mij, dus ik deed het gewoon, klats! tafel naar beneden, dikke barst in het scherm, heb toen de rest van de tijd nog even met mijn Nokia N73 moeten doen.

Vervolgens kreeg m'n vader ergens tegen het einde van het schooljaar een iPhone 4, helemaal trots uit UK geïmporteerd simlock-vrij. Maar hij had zelf nog een iPhone 3Gs 32GB waarbij hij beloofd had, "zoon, als ik mijn iPhone 4 heb krijg je m'n oude" en raadt eens, ben tegenwoordig trots bezitter van een iPhone 3Gs, maar volgend jaar is mijn abonnement weer te verlengen, en ga ik gewoon een iPhone 4 halen!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kom jij aan je gebruikersnaam/nickname? King1987 Chat en geruchten 146 29-09-13 06:20
Hoe bewaar jij je iphone?? OrangeY iPhone algemeen 30 26-10-10 01:12
Altijd al afgevraagd hoe Apple aan de iPod kwam.... King1987 Chat en geruchten 14 15-03-09 17:16
Hoe kwam jij aan je eerste generatie iPhone? Gokkiee Chat en geruchten 32 05-09-08 18:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:20.