iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   [FW2.3] Wat is er nieuw? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/25811-fw2-3-nieuw.html)

Gekko 28-12-08 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mauske (Bericht 235359)

Hoewel ze beweren dat TomTom 7 erop kan geloof ik er niks van. Heeft iemand dit al geprobeerd??

InternetRebel 28-12-08 13:38

Het lijkt er meer op alsof ze zomaar lukraak wat populaire telefoon-namen op het bord hebben gesmeten. HTC, QTEK en MDA zijn ook meestal dezelfde toestellen, alleen door anderen op de markt gezet. :p

gls 29-12-08 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gekko (Bericht 235360)
Hoewel ze beweren dat TomTom 7 erop kan geloof ik er niks van. Heeft iemand dit al geprobeerd??

Reclamecampagne van de lokale turk? Klassiek geval van klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt :)

Gilliam 29-12-08 19:54

Iets waar ik me al een tijd aan erger is dat je video's kan "beluisteren" terwijl iPhone op lock staat, bijv. als ik een music video kijk en ik wil wel geluid maar geen beeld kan dat niet zonder de iPhone contanst aan te raken...

jpke 29-12-08 20:41

uhm:
-sms+mail in landscape zou wel handig zijn;
-een CAMERA FUNCTIE(!)(om te filmen natuurlijk) , dit heeft elke toch telefoon;
-flash ondersteuning, dit zou (muuuch:D) handig zijn op site's!
-njaa, en misschien een copy/paste functie ookal kan ik ook zonder leven.:D

Misschien nog wel wat maar kan er nu niet opkomen ;)

Sick Mic 29-12-08 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilliam (Bericht 235883)
Iets waar ik me al een tijd aan erger is dat je video's kan "beluisteren" terwijl iPhone op lock staat, bijv. als ik een music video kijk en ik wil wel geluid maar geen beeld kan dat niet zonder de iPhone contanst aan te raken...

Gooi je vid in MxTube, die doet het wel als je screen locked is :) Edit: Net ff getest, lukt blijkbaar niet meer op 2.2, mijne deed dat wel op 1.1.4...

Larss 29-12-08 23:06

Maak een contactpersoon aan
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Franzzz (Bericht 233334)
sms: verrek, zie ik nu pas
dat van woordenboek klopt niet. Ik wil namelijk wel autocorrectie gebruiken, maar er moet een mogelijkheid zijn om in te stellen dat hij voortaan het woord in groetjes veranderd ipv telkens weer in grietjes. Zie het als een woordtoevoeging bij T9 op normale telefoons
ik ben te lui voor een jailbreak. Dit hoort standaard op een telefoon te zitten

OK, een jailbreak zou ik hier ook niet voor doen :)

Maak een nieuwe contactpersoon aan, noem deze bv. "-autocorrect" (zonder aanhalingstekens maar met minnetje)

Voeg nu aan bv. de job title de woorden toe die je herkend wilt hebben (bv. groet groetjes shit shitty) en het werkt nu altijd!

Jakiie 29-12-08 23:19

Mijn Firmware 2.3 verlanglijstje:
(zj = zonder jailbreak)

- SMS Tekensteller
- Landscape aan/uitschakelen
- Thema Instelling-iets. zoals Winterboard (zj)
- GPS Navigatie
- Copy/Paste
- iPod Nano 4G functie(s) zoals schudden om naar volgend nummer te gaan
- Filmen met Camera (zj)
- Landscape mailen/sms'en
- In Instellingen of in een aparte app van Apple de mogelijkheid om je iPhone af te sluiten, opnieuw op te starten, te vergrendelen, of te respringen zonder dat je de knop hoeft te gebruiken bovenop de iPhone. (zoiets als PowerTool) (zj)
- Flash Ondersteuning
- Zoiets als Categories, dat je applicaties in mapjes kan plaatsen (maar dan stabieler als Categories) (zj)
- Dat met Nike wat je ook op iPod Touch 2G heb, ben ff de naam kwijt.. weet alleen niet of dit met hardware te maken heeft, anders mag dat er ook bij.


Tjaa.. dat is wat ik dus het liefst nog zou willen zien. ;)

jpke 29-12-08 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jakiie (Bericht 235990)
Mijn Firmware 2.3 verlanglijstje:
(zj = zonder jailbreak)

- SMS Tekensteller
- Landscape aan/uitschakelen
- Thema Instelling-iets. zoals Winterboard (zj)
- GPS Navigatie
- Copy/Paste
- iPod Nano 4G functie(s) zoals schudden om naar volgend nummer te gaan
- Filmen met Camera (zj)
- Landscape mailen/sms'en
- In Instellingen of in een aparte app van Apple de mogelijkheid om je iPhone af te sluiten, opnieuw op te starten, te vergrendelen, of te respringen zonder dat je de knop hoeft te gebruiken bovenop de iPhone. (zoiets als PowerTool) (zj)
- Flash Ondersteuning
- Zoiets als Categories, dat je applicaties in mapjes kan plaatsen (maar dan stabieler als Categories) (zj)
- Dat met Nike wat je ook op iPod Touch 2G heb, ben ff de naam kwijt.. weet alleen niet of dit met hardware te maken heeft, anders mag dat er ook bij.


Tjaa.. dat is wat ik dus het liefst nog zou willen zien. ;)

Dit is een zeer volledig lijstje! En eigenlijk is dit alles wat ik ook mis. Buiten het laatste dan ;)

Gekko 29-12-08 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jakiie (Bericht 235990)
Mijn Firmware 2.3 verlanglijstje:
(zj = zonder jailbreak)

- SMS Tekensteller
- Landscape aan/uitschakelen
- Thema Instelling-iets. zoals Winterboard (zj)
- GPS Navigatie
- Copy/Paste
- iPod Nano 4G functie(s) zoals schudden om naar volgend nummer te gaan
- Filmen met Camera (zj)
- Landscape mailen/sms'en
- In Instellingen of in een aparte app van Apple de mogelijkheid om je iPhone af te sluiten, opnieuw op te starten, te vergrendelen, of te respringen zonder dat je de knop hoeft te gebruiken bovenop de iPhone. (zoiets als PowerTool) (zj)
- Flash Ondersteuning
- Zoiets als Categories, dat je applicaties in mapjes kan plaatsen (maar dan stabieler als Categories) (zj)
- Dat met Nike wat je ook op iPod Touch 2G heb, ben ff de naam kwijt.. weet alleen niet of dit met hardware te maken heeft, anders mag dat er ook bij.


Tjaa.. dat is wat ik dus het liefst nog zou willen zien. ;)

Geloof je ook nog in sinterklaas??
Dit gaat dus never nooit in een "kleine" update als 2.3 komen.

Ben trouwens me al aan het afvragen wanneer 3.0 komt(ja ik weet dat 2.3 nog moet komen, maar toch).

Verder denk ik dat een TbT navigatie niet komt. Gok er eerder op dat dit stukje bij beetje via google maps gaat gebeuren.

Sleurhutje 30-12-08 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gekko (Bericht 235348)
Ik heb ze gemaild hierover.
Het kost 30.- euro en ze zeggen dat TomTom 7 erop kan...

Het zal mij benieuwen of iemand dit al gedaan heeft en hoe het dan werkt..

Jaja, voor 30 eypo. :rolleyes:

Als het zo was dan stond het ook bij TomTom op de website.

Maartbaart 31-12-08 18:15

- landscape modus uitzetten voor in bed, kan soms erg hinderlijk zijn

true that! Dit is echt enorm irritant! Hoop ook echt dat ze dit hebben opgepikt en er iets mee doen..

Y-Less 02-01-09 00:17

Persoonlijk denk ik dat 2.3 niet uit gaat komen, gezien het feit dat 2.2 al een grote lijst met veranderingen had (Zie Wikipedia).

Ik denk persoonlijk dat de volgende firmware die het licht gaat zien 2.2.1 wordt. Waarin voornamelijk de Push notification functie voor applicatie's wordt gebruikt.

Larss 02-01-09 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maartbaart (Bericht 236761)
- landscape modus uitzetten voor in bed, kan soms erg hinderlijk zijn

true that! Dit is echt enorm irritant! Hoop ook echt dat ze dit hebben opgepikt en er iets mee doen..

Draai 'm rustig ondersteboven, dan staat de tekst netjes op z'n kant.

iMick 03-01-09 07:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Larss (Bericht 238043)
Draai 'm rustig ondersteboven, dan staat de tekst netjes op z'n kant.

QFT.
Ik vraag me ook echt altijd af waarom mensen hierover klagen:confused:
Gewoon ondersteboven houden en je zal zien dat de iPhone in landscape
blijft. (en als het antwoord is dat je in bed in portait mode wil zitten,
tjah dan moet er wel zoiets dergelijks als een switch komen)

Gilliam 03-01-09 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jakiie (Bericht 235990)
Mijn Firmware 2.3 verlanglijstje:
(zj = zonder jailbreak)

- SMS Tekensteller Mag erop
- Landscape aan/uitschakelen Mag erop
- Thema Instelling-iets. zoals Winterboard (zj) Mag erop
- GPS Navigatie Niet urgent
- Copy/Paste Mag erop
- iPod Nano 4G functie(s) zoals schudden om naar volgend nummer te gaan Mogelijk, niet handig als je de iPhone in je hand hebt en heen en weer beweegt
- Filmen met Camera (zj) Mogelijk, maar moeilijk
- Landscape mailen/sms'en Mag erop
- In Instellingen of in een aparte app van Apple de mogelijkheid om je iPhone af te sluiten, opnieuw op te starten, te vergrendelen, of te respringen zonder dat je de knop hoeft te gebruiken bovenop de iPhone. (zoiets als PowerTool) (zj) Niet urgent
- Flash Ondersteuning Mogelijk, maar moeilijk aangezien flash alles kan zijn - de iPhone kan dit gewoon niet aan...
- Zoiets als Categories, dat je applicaties in mapjes kan plaatsen (maar dan stabieler als Categories) (zj) Mag erop
- Dat met Nike wat je ook op iPod Touch 2G heb, ben ff de naam kwijt.. weet alleen niet of dit met hardware te maken heeft, anders mag dat er ook bij. Mag erop


Tjaa.. dat is wat ik dus het liefst nog zou willen zien. ;)

Eventjes de checklist gedaan...

McNessie 04-01-09 16:33

Heeft iemand al ergens gelezen wanneer we 2.3 kunnen verwachten? En hoezo 2.2.1? Wat mijn part eerder 3.0!!!

Timmeh_ 05-01-09 21:47

Navigatie zal wel niet via een update komen, ik zie eerder een app van TomTom verschijnen in de AppStore

Mijn verlanglijstje:
de landscape uit kunnen zetten
tekens-tellen en landscpae in SMS
Bestanden via bluetooth naar andere toestellen sturen (een normale bluwtooth dus..)

EDIT:
bovenstaande foto's zien er gaaf uit, maar ik geloof er niets van..

Vandammes 06-01-09 12:00

Geanimeerde icoontjes, maar dat zal teveel vreten van je geheugen vrees ik.

samertje 06-01-09 12:18

Misschien komt FW2.3 wel niet.....misschien is het vanavond al 3.0!!
de iphone lijn word vernieuwd denk ik, de 3g krijgt ook een update, zowel de hardware als de software dan.

Navigatie zou natuurlijk geweldig zijn. Huidige navigatie van de iphone is, als je een karkit hebt met iphone houder, niet al te slecht. Maar toch is het niet zoals "echte" nav.
Toch denk ik niet dat ie er komt. Apple heeft geen ervaring daarmee, dat laten ze liever door een derde partij doen denk ik dan zo.....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:32.