iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Hoe kom jij aan je gebruikersnaam/nickname? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/27747-kom-jij-gebruikersnaam-nickname.html)

Redchilly 03-01-09 00:12

euh, ik houd van heet ;)

ArB 03-01-09 00:19

Nou bij mij is het niet zo moeilijk hoor. Gewoon een afkorting van mijn naam. :p

BadSide 03-01-09 00:26

BadSide was ook m'n nickname bij Travian (wat ik maar heel kort gespeeld heb omdat ik het niks vond), en toen ik me hier aanmeldde had ik geen zin om iets orgineels of leuks te bedenken, dus koos ik hier ook maar gewoon voor BadSide.

tapijtkever 03-01-09 01:10

mijn nickname is tapijtkever omdat ik de enige gek ben die in 2000 een kever beplakt heb met kunstgras om voor mijn bedrijf reclame te maken ( en rijd nog steeds zo rond) en zins is het mijn nickname
en zeer bekent in denhaag.......ha,ha.

Cmdaulnis 03-01-09 10:34

Het zijn mijn voorletters (C. M.) en mijn achternaam d'Aulnis...

libia 04-01-09 13:31

ik had een nickname nodig voor een game... toen bedacht iemand uit m'n klas: Leroy Is Back In Action dus libia :P

Vassili 04-01-09 14:22

Van de film Enemy At The Gates
Vassili Zaitsev:P

ViktorV 04-01-09 14:37

Voornaam + eerste letter van mijn achternaam

yingie 04-01-09 20:09

Yingie is een verkleinwoord van Ying en dat is het eerste deel van mijn voornaam: Ying- Fu.

jordiavp 05-01-09 23:16

tjah , mijn naam is jordi en de avp staat de voor de film alien vs predator , omdat die mijn favoriete film is , en zo ben ik dus aan de nickname gekomen jordiavp !

zwaan 05-01-09 23:35

Mijn naam is Marc, zoals sommigen wel weten.
Mijn nickname: Zwaan; deze komt van het bedrijf waar ik werkte in de tijd dat ik me registreerde.
En dat mijn avatar een beer is, dat is weer een heel ander verhaal :p

yhatware 06-01-09 00:15

Ja, yhatware.inc. Met programmeren keek ik graag naar de gebruikersinterfaces van andere pakketten. jatten...zeg maar. Je moest het natuurlijk zelf helemaal nabouwen maar goed. Dat was nog in de DOS (MS/PC) tijd, dus yhatware.inc was precies 8.3 karakters, stond mooi in de floppy directory! Mijn echte naam is Harry overigens

Cdrazar 09-01-09 22:17

Mijn naam is een combo van 2 dingen, vroeger was ik heel erg fan van Bayblade ( tekenfilm programma op het voormalige Fox Kids (Nu Jetix) ) Het was een hele hype over die rondtollende 'machintjes' met ijzere uitsteeksels waarin dan een soort mysterieus dier verscholen zat. Ik kocht toen de Bayblade genaamd Draciel. Mijn naam is Christiaan, en daaruit had ik C-Draciel gemaakt. Naderhand werd ik ouder ^_^ en vond ik Draciel net wat té kinderachtig :P Dus maakte ik er Cdrazar van. Eerst had ik nog wel een streepje ertussen C-Drazar, maar bij sommige sites, mag je geen leestekens in je nickname, dus vandaar Cdrazar. (m'n naam wordt door buitenlanders vaak gezien als CD-razar :) Maarja, hele geschiedenis achter mijn naam dus. IK heb nog NOOIT gehad dat ie al bezet was, dus wel handig !

Gr. Christiaan

TheStijg 09-01-09 22:29

TheStijg is een bijnaam die mij wel is word gegeven. Stijg is een deel van mijn achternaam. En dan ''The'' ervoor zetten... Zo word onze familie in de USA/CA genoemd, omdat onze achternaam lastig is uit te spreken voor Engelssprekenden.

daffidj 09-01-09 23:08

alle mogelijke combinaties van de naam david waren er niet meer, ik wou namelijk geen cijfers achter m'n naam, sindsdien is het op elke site de voorbije 3 jaar 'Daffidj' geworden, deze naam is nog nooit bezet geweest, prachtig dus :)

Kiruna 11-01-09 00:02

Ik was ooit Cisca, daarna Nomi....maar die twee waren vaak bezet en ik vond ze niet leuk. Dus samen met manlief een andere bedacht..... We zijn gek op Scandinavië.....dus werd ik Kiruna en hij Sisu :)
Meestal zijn die wel vrij.....

Kiruna is een plaats Zweden en Sisu van een Finse vrachtwagen :)

bako 11-01-09 00:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdrazar (Bericht 242001)
Mijn naam is een combo van 2 dingen, vroeger was ik heel erg fan van Bayblade ( tekenfilm programma op het voormalige Fox Kids (Nu Jetix) ) Het was een hele hype over die rondtollende 'machintjes' met ijzere uitsteeksels waarin dan een soort mysterieus dier verscholen zat. Ik kocht toen de Bayblade genaamd Draciel. Mijn naam is Christiaan, en daaruit had ik C-Draciel gemaakt. Naderhand werd ik ouder ^_^ en vond ik Draciel net wat té kinderachtig :P Dus maakte ik er Cdrazar van. Eerst had ik nog wel een streepje ertussen C-Drazar, maar bij sommige sites, mag je geen leestekens in je nickname, dus vandaar Cdrazar. (m'n naam wordt door buitenlanders vaak gezien als CD-razar :) Maarja, hele geschiedenis achter mijn naam dus. IK heb nog NOOIT gehad dat ie al bezet was, dus wel handig !

Gr. Christiaan

hahahaha bayblade daar was ik vroeger ook veel mee bezig :p

galip91 11-01-09 01:13

Achter die van mij zit een heel verhaal...

Ik was geboren en toen dachten mijn ouders: "hoe zullen we ons kind noemen?" "Ik weet het, " zei mijn vader. "we noemen hem naar zijn opa, namelijk Galip!"
"En in welk jaar was hij ook alweer geboren?" Juist, 1991.
Comibinatie:? galip91 :P

Aangezien mijn naam zeldzaam is en de combinatie met 91 nog zeldzamer, is mijn nick NOOIT bezet :D

op de ps3 is het trouwens MisterLBP, omdat ik heel erg van het spel LittleBigPlanet houd :D

Gekko 12-01-09 17:20

Omdat mijn maten vinden dat ik "prettig gestoord" ben zijn we over mijn bijnaam gaan nadenken.
Omdat prettig gestoorde e.d. te lang was gingen we op zoek naar een korte naam.
Uiteindelijk kwam een maatje van me met het verhaal dat hij Gekko's hele grappige beestjes vind.
Dus toen was de stap snel gemaakt om Gekko te nemen als bijnaam..

Marcelliske 13-01-09 22:28

Heel Simpel gwn mijn naam :)

normaal heet ik: Kroeps
Omdat wij een koffiezet apparaat hebben dat Krups heet die was al ooit in gebruik ergens toen het ik van de U een oe gemaakt toen kwam er Kroeps uit.

ik wou ff snel een accountje aanmaken, en je kent het wel je wil zo snel mogelijk op "ja" klikken :P

1rste POST!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:58.