iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Hoe kom jij aan je gebruikersnaam/nickname? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/27747-kom-jij-gebruikersnaam-nickname.html)

Druif 25-01-09 20:18

Ik doe vaak online gamen, en daar vond ik het wel grappig als iemand zag: You were killed by eendruif. Weet eigelijk nietwaarom er hier geen "een" voor staat...

Zo is het gekomen dat ik druif heet:DxD

Sneaker 29-01-09 17:22

eigenlijk wel een bekentenis, maar sneaker was m'n eerste nickname op internet en heeft te maken met een lichtelijke schoenenverslaving :o

Timmeh_ 23-02-09 20:35

Wie kent Timmeh van South Park niet? :p Kon je m nou maar op je iPhone bekijken he.. :rolleyes:

truckdiver 23-02-09 21:41

ben vrachtwagenschauffeur en hobby is duiken
daar dat het truckdiver is en NIET truckdRiver

bako 26-02-09 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 259999)
Wie kent Timmeh van South Park niet? :p Kon je m nou maar op je iPhone bekijken he.. :rolleyes:

thimmeeeeeeeeeh

ik dacht eerst dat het truckdriver was hahaha
nu je het zegt valt het wel op

maar warom heb jij van die maffa avatars?

Hamish 26-02-09 22:50

Simpel, mijn zoon heet hamish. Wou eerst gewoon mijn eigen naam, maar Markos was al bezet.

LL_Pachito 11-03-09 22:08

ik was vroeger een meidengek nu ben ik VEEEL rustiger (ben namelijk verloofd). Ik werd altijd Lady Lover genoemd... En Pachito is me achternaam. Dus zo is het eigenlijk LL(Lady Lover)_Pachito geworden....

sjowol 12-03-09 07:29

tsja in mijn geval heel simpel, word al jaren door mijn vrienden sjowol genoemd, kindje van een goede vriend van me noemt me zelfs ome sjowol.. dus tsja da's makkelijk... hoe de naam ontstaan is weet ik eigenlijk nieteens meer.
enneuh tapijtkever... ik dacht al dat ik die kever van je weleens gezien had! :P

Bomans 12-03-09 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 260028)
... daar dat het truckdiver is en NIET truckdRiver ...

:eek::eek::eek:

Weet je dat dit echt waar de eeste keer is dat het me opvalt :eek::eek::eek:

:o:o:o

Bordyl 17-04-09 20:51

Nee, komt niet van 'bordeel', ...

N jaar of 2 geleden wou ik een account aanmaken op Spele.nl om dat Pinguin-spelletje te spelen ;), en ik vond maar niets. Het moest toch iets speciaals zijn, niet gwn een naam ofzo... K begin dus wat rare uitspraken te maken met mn mond, tot k bij Bordyl kwam, dusjah.

Echt, het is pas toen iemand vroeg of het van bordeel kwam dat mn frank viel, zo'n 2 maand geleden :D

dedafmonteur 17-04-09 20:55

same bomas, valt me nu ook pas op...hahaha:P


mijne is vrij duidelijk.

de daf monteur, mijn oom heeft 21 daf truck dealer bedrijven en ik werk dr sinds mn 13e al, dusja:)

jonathan 17-04-09 21:56

Poeh, nou kijk, bij mij ligt het enorm ingewikkeld, maar ik zal het zo simpel mogelijk proberen te houden. Ik heet "Jonathan Hogervorst", en (dus) is mijn nickname "jonathan".

Al zwervende op het internet kun je me vinden als "jhogervorst", "j.hogervorst" en "Jonathan Hogervorst" voor serieuze zaken, en "jonathanh" voor minder serieuze zaken (*kuch*GeenStijl*kuch*).

'Vroeger' gebruikte ik vaak "jonathan" overal, zo dus ook op iPhoneclub. Helaas was die soms nog wel eens bezet, dus zie bovenstaande alinea voor het heden ;)

(Conclusie: drie alinea's gelul over hoe mijn voornaam hier terecht is gekomen :p)

ThaBudz 15-12-09 22:01

De mijn is eigelijk een beetje verbaster(d)t in de loop de jaren .

Werkte ong.7 jaar terug op olieplatforms en een toenmalige Schotse collega legde me uit dat iedereen die in Schotland een (gras)parkiet ( = budgie ) neemt deze eigelijk standaard Joey noemt , je raad wel wat er de volgende dag op me werkkleding en helm stond .

xHarm 16-12-09 17:07

Ik heet harm en ik zette er voor de lol een x voor. :D

Marc1969 16-12-09 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jonathan (Bericht 278824)
(Conclusie: drie alinea's gelul over hoe mijn voornaam hier terecht is gekomen :p)

Zeker een WhatPulse'r? ;)

En de mijne? Jullie mogen drie keer raden...

ThaBudz 16-12-09 17:35

EEEEHHHHHH , je heet willem :rolleyes: en bent geboren in 1983 :D:D:D:D:D:D:D

pattymac 16-12-09 18:08

mijn naam patricia
gebruik een mac....dus....pattymac:d

kuotje 16-12-09 18:13

achternaam is kuo :D verklein woord = kuotje haha

Spons 16-12-09 19:04

Wij ginge altijd bier drinken in de tussenuren van het MBO en als dat kratje dan op was had ik er 12 op en de andere 12 maar 1 :D
Als je in het woordenboek kijkt (rond het jaar 2004 ongeveer) dan zie je als 3e betekenis achter spons staan: "Zuiplap".

Daar komt het eigenlijk vandaan :P
Drink nu overigens niet meer zoveel hoor.
Een mens word ook ouder.

StommePowerKnop 16-12-09 22:18

mijn powerknop is kapot :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:46.