iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Hoe kom jij aan je gebruikersnaam/nickname? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/27747-kom-jij-gebruikersnaam-nickname.html)

King1987 01-01-09 12:23

Hoe kom jij aan je gebruikersnaam/nickname?
 
Ik zie de laatste tijd steeds vaker gebruikersnamen waar ik me vanaf vraag: Hoe kom je er op? Mij leek het wel leuk om dat hier eens te posten :cool:
Let op, we gaan elkaar niet uitlachen/stomme opmerkingen maken om iemands gebruikers naam!

Om dan maar meteen de spits af te bijten:

King1987, heel simpel: 1 van de beste films is History of the World part 1. De laatste gedeelte speelt af in de tijd van de Franse revolutie. Daarin zegt de koning steeds: It's good to be the King. Dat riep ik dus ook altijd. Vandaar dat mensen mij King gingen noemen. 1987 is mijn geboorte jaar. Dus dat is logisch.

Ik ben benieuwd mensen, hoe komen jullie er aan? :D

Speciaal voor Chrisl, moest ik mijn eigen naam nog even in dit topic vermelden. Ik heet in het dagenlijks leven Eelco :)

Zusjesenco 01-01-09 12:47

Leuk!!

Hier heel simpel, ik heb 3 dochters ... zusjes :) en Co dat ben ik dan haha...

Heb een weblognaam moeten kiezen, en toen dacht ik laat ik zusjesenco doen ...
Zodoende ben ik deze nick eigenlijk vaker gaan gebruiken .

Btw . I am Petra :)

Fasty 01-01-09 12:47

Thja ik heb mijn naam te danken aan de game Need for Speed. Omdat ik altijd snelle tijden neer zet. Heet ik Fasty. Vaker wil die naam ook nog wel eens bezet zijn. Dan komt er 206 achter omdat ik een peugeot 206 heb:)

atonba 01-01-09 12:49

Aton is mijn achternaam achterstevoren (Nota), en B.A. zijn mijn eerste twee letters van mijn voornaam Bastiaan.

Destiny 01-01-09 13:00

Zoals velen weten ben ik ook een DJ. Mijn DJ naam is DJ Destiny. Daar heb ik dus mijn naam vandaan. Mijn DJ naam heb ik eigenlijk verzonnen toen ik de film Final Destination aan het kijken was.

MeX 01-01-09 13:03

Mex is mijn inlognaam van het werk, de eerste letter is van mijn voor naam Marcel en de laarste 2 van mijn achternaam

iMario 01-01-09 13:06

Tsja, mijne lijkt me heel erg simpel :p
Mario is mijn naam, en omdat Apple bij heel veel van hun producten de ''i'' ervoor zet, heb ik voor iMario gekozen... Apple style! :cool:

iScorpio 01-01-09 13:10

Heeft met mijn sterrenbeeld te maken en vroeger deed ik nog wel eens wat met software. Klinkt simpel maar meer is is niet :D

macfreaker 01-01-09 13:11

Bij mij gewoon omdat ik een freak ben op mac gebied :D

Gilliam 01-01-09 14:04

Omdat ik Gilliam heet. :o

absrnd 01-01-09 14:22

mijn naam komt van vroegah, toen ik als ukkie al achter de eerste computer (Acorn Atom) zat te programmeren in Basic.
daar was een commando van "absrnd" wat staat voor "absolute random", en dat beschrijft goed wat voor persoon ik ben :D

Shorty007 01-01-09 14:44

tja ik kom aan de naam Shorty omdat ik nou eenmaal niet zo heel groot ben en mensen me daarom vaak Shorty noemen ben ik dat als nickname gaan gebruiken :p
Omdat Shorty vaak al in gebruik is ben ik er 007 achter gaan zetten dus vandaar Shorty007 :)
Ben verder geen James Bond fan ofso, mja als er dan toch cijfers achter moeten komen..... :p

"R" 01-01-09 15:10

Leuk topic. Voor mij is het simpel: de "R" van René

Yzord 01-01-09 15:11

Ik zocht een naam voor mijn Boa en heb toen een fantasieboek opengeslagen en de eerste fantasienaam die ik zag werd hem. Dat was dus Yzord. Sindsdien ben ik hem ook gaan gebruiken omdat ik doodziek werd van een naam te bedenken bij forums en IRC kanalen toendertijd.

colliehome 01-01-09 15:30

Colliehome omdat we Schotse Collie's kweekten ( Hondenras) en nog steeds Border Collies kweken/hebben alsook Australian Shepherd honden.

Sultan 01-01-09 16:14

Mijn hond heet Sultan :)

InternetRebel 01-01-09 20:29

Iedereen om mij heen vind mij een rebel. Toen ik zat te bedenken welke alias met bijbehorende domeinnamen ik eens zou gaan voeren zei mijn beste vriendin dat dat dan absoluut InternetRebel moest gaan worden. Eigenlijk door een ander bedacht dus. InternetRebel.com was al gepikt door een domeinkaper, maar verder heb ik geloof ik alle TLD's en .nl wel. Stuk of 10 in elk geval.

imprezaturbogirl 01-01-09 20:50

Mijn nickname is imprezaturbogirl omdat ik een vrouw ben en een impreza met een turbo rij ;)

iCulture 01-01-09 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door InternetRebel (Bericht 237288)
InternetRebel.com was al gepikt door een domeinkaper

Internetrebel.com was al gepiktin gebruik door een domeinkaperparkeerder ;)

InternetRebel 01-01-09 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneclub.nl (Bericht 237305)
Internetrebel.com was al gepiktin gebruik door een domeinkaperparkeerder ;)

Mwah... ik had me al ingehouden. ;) Ik had wel betere benamingen in mijn hoofd voor mensen die een domeinnaam registreren, er zelf totaal niks mee willen doen maar er wel proberen 300 euro voor te vangen. In mijn ogen behoor je dan toch wel tot de lagere levensvormen. :mad:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:26.