Hoe kom jij aan je gebruikersnaam/nickname? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Rocky is mijn mopshondje die ik 2 jaar geleden op 2 jarige leeftijd heb moeten laten inslapen. Het beestje heb nog altijd een speciaal plekje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Rocky is mijn mopshondje die ik 2 jaar geleden op 2 jarige leeftijd heb moeten laten inslapen. Het beestje heb nog altijd een speciaal plekje in mijn hart, dus vandaar de nick!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Gewoon, omdat ik in dit dorp leef
|
|
|||
|
|||
danny voor een gewoon nickname van een droge tv serie en 101010 omdat ik niks kon verzinne
|
|
||||
|
||||
Ruben.cc is de domeinnaam van mijn site (en Ruben is logischerwijs gewoon mijn voornaam). Ik heb het .cc domein omdat .com, .nl etc. uiteraard al lang niet meer vrij waren/zijn voor registratie.
|
|||
|
|||
Omdat ik vroeger fan was van star trek en de borg super vind daaruit. En de x omdat ik die naam wou gebruike maar vaak bezet was. dus zo is het al borgqueenx voor ongeveer 6 jaar lang ofzo
|
|
||||
|
||||
Smaus is de bargoense benaming voor een joods persoon en aangezien ik van joodse afkomst ben is de vader van een goede vriend me jaren geleden zo gaan noemen. De naam is blijven hangen en aangezien ik ook al zo heette op Palmclub en PocketInfo heb ik mezelf hier ook maar zo genoemd...
|
||||
|
||||
Juan-Paolo omdat ik Jan-Paul heet.
Simpel maar doeltreffend |
|
|||
|
|||
Mijn naam gebruik ik al jaren, slaat op de kleur van mijn ex hobby auto
|
|
||||
|
||||
Mijn nickname gebruik ik al jaren in games en forums...
Laten we zo zeggen ik was gek op Transformers |
|
||||
|
||||
Amsterdam!
|
|
||||
|
||||
Ik 'kende' wat aparte Amsterdammers, met deze achternaam. Dat vond ik (toen) humor
|
|
|||
|
|||
De mijne was de codenaam van John Rambo in de film First Blood (1982).
Ik gebruik deze nick al sedert 1998 (Quake II). Vond ik toen wel stoer |
|
||||
|
||||
Mijn naam is Peter en mijn beroep is postbode
|
|
|||
|
|||
Mijn nickname is al 30 jaar oud. Stamt uit ergens 1982 of 1983. Ik speelde toen tienkamp tegen een vriend op een Atari of zoiets. Als nickname zetten we 'ix' of 'ox' achter onze namen á la Asterix en Obelix. Bij mij is het toen 'Coenox' geworden en sinds die tijd niet meer veranderd.
|
|
|||
|
|||
Ed met een iPhone.....dus.....
|
|
|||
|
|||
Mijn nickname komt van een conceptcar van Dodge uit 1964, de Dodge Deora. Deze is wereldberoemd geworden door de schaalmodellen van Hotwheels.
|
|
|||
|
|||
Mijn nickname komt van de dance song. O Fortuna.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Mopar, omdat ik in een parallel leven mij al bijna 30 jaar bezig hou met oldtimers en customcars van de Chryslergroup (Chrysler, Plymouth, Dodge, Imperial en DeSoto) waar van Mopar de overkoepelende performance afdeling is. Wat mij betreft THE best of the Big Three.
Ik rij dan ook met een unieke originele Europese versie DeSoto '56 (slechts 2 andere gekende wagens in het verkeer... In de wereld). |
|
||||
|
||||
Initialen!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kwam jij aan je iPhone? | Boy van Baal | Chat en geruchten | 158 | 11-11-15 15:00 |
Help hoe kom ik aan een echte i phone | angelique100 | Archief | 3 | 02-03-11 12:13 |
iPhone: hoe kom ik aan ipsw-bestand? | thijsotjuh | Jailbreak | 3 | 22-09-10 15:13 |
Hoe kom ik aan een iPhone met vodafone ? | Robberto | Koopinformatie Nederland | 12 | 25-01-10 18:21 |
Hoe kom ik aan een .ipsw bestand | daaf | Archief | 4 | 24-08-08 01:21 |
|
|