windows 7 (beta) discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 Ik draai nu ook op 2 OS's.. Nu ff op Windows 7, het draait als een gek! Echt heerlijk, al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
7?
Ik vroeg me af waarom Windows 7?
Keek namenlijk op wiki maar er zijn nu totaal 9 versies: 1. Windows 1.0 (1985) 2. Windows 2.0 (1987) 3. Windows 3.0 (1990) 4. Windows 95 (1995) 5. Windows 98 (1998) 6. Windows Millennium Edition (2000) 7. Windows XP (2001) 8. Windows Vista (2006/2007) 9. Windows 7 (2009) Zonder de verschillende versies dus
|
||||
|
||||
Ik draai dus nu windows 7 i.c.m. vmware fusion. Mijn geluid stottert alleen bij het afspelen via windows media player en mixmeister. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
|
||||
|
||||
tja mickysoft he
|
|
||||
|
||||
Het heeft denk ik met de drivers te maken of met vmware zelf.
@Mensen die bootcamp gebruiken: Hebben jullie ook last van een stotter in het geluid.
|
||||
|
||||
Nee ik had al in een vorige post een link gezet voor je geluid, om een driver down te loaden.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik neem aan van wel omdat op forums diverse mensen het geprobeerd hebben vanwege de geluidsproblemen op een mac.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Ben de Vista drivers aan het downloaden. Wat is de realtek website toch altijd zo traaaaaaag.
|
||||
|
||||
Zeer traag en het duurde best wel lang voordat ik de driver binnen had.
|
|||
|
|||
Zijn er ook gratis alternative i.p.v VMware?
|
|
||||
|
||||
Kheb speed download gebruikt. Binnen 10 minuten binnen . Alleen ze werken niet in vmware fusion
|
||||
|
||||
Ik heb het op mn hp laptopje staan. Alles verliep gwn zoals het hoorde te verlopen.. Gwn windows update een paar keer laten zoeken.. Niks stottert. Kan probleemloos blu-rays afspelen zonder codecprobleem.
|
|
|||
|
|||
een klein vraagje
ben niet zon windows man maar op het werk ben ik een beetje verplicht om er mee te werken....maar ken er dus niet veel van . nu hebben ze bij het opzetten van ons netwerk wel wat tijd nodig gehad om alles werkende te krijgen. worden de netwerkinstellingen na een update naar windows 7 gewoon behouden of moet alles weer ingesteld worden ? |
|
||||
|
||||
Soow jaah ik zal me mening hier ook eens laten horen... Jaah leuk ik heb em geinstalleerd merk niet veel verschrik qua UI met vista maar alles is gewoon ZEER GOED afgewerkt... Simple en effectief. De opties zijn netjes en ik kan eigenlijk nergens over klagen... De meeste software werkt ook zonder problemen... Hardware en drivers doen het perfect! De enige problemen die ik heb is dat ik CCC niet kan openen maar de driver doet het perfect en virtual clone drive werkt niet... Helaas maar als dat gefixed is perfect! Op dat moment ga ik mn dual boot omzetten in singleboot... Zeker een stap in de richting tot een perfecte tegenstander tegen Mac OSX op een van de enige ECHTE aantrekkings factoren die MAC heeft... Simple en Effectief
Plus de wallpaper is leuk! Greetz, Stiruam P.s. @drm Mwah die van mij had ie gereset... Maar het is verdacht makkelijk om dit in te stellen in windows 7 |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik ben het er wel mee eens dat het super goed werkt. Het is best snel en stabiel. Beter als Vista iig.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Haha idd, ik kan me goed herinneren dat ik rond de 500 kwijt was aan Vista Ultimate, hopen dat 7 een heel stuk goedkoper is, want ik wil ook weer de ultimate versie daarvan.
|
|||
|
|||
Hoeft niet persee.. je kan ook de timekill erover heen gooie kun je hem onbeperkt blijven gebruiken..
Heb jij hem ook geactiveerd?? Ik namelijk wel.. had hem via Usenet binnegehaald en zat wel een code bij maar die werkte niet voor de activatie. Dus ff gaan zitten zoeken.. nu is hij WGA actief |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iPhone niet herkend in windows explorer (Windows 7 / WIndows XP) | nielsmunoz | Desktop-applicaties | 8 | 12-07-11 19:01 |
iPod touch: Jailbraik. ipod touch 2g en 3g (windows) met nieuwe redsnow (beta) | gtsonny | Jailbreak | 5 | 28-09-10 08:46 |
FW 4 beta 1 updaten naar beta 3 | caryntjen | iTunes | 2 | 05-05-10 14:22 |
Windows Verkenner reageert nietmeer (Windows 7) | Rivinn | iPhone algemeen | 1 | 12-01-10 22:15 |
|
|