iPhoneclub Chat Topic discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door King1987 Vakantie? Huh, wat is dat lol, vraag ik me ook af...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Vandaag bij mij de eerste officiele vakantiedag!
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Heb nu verschrikkelijke lagg, dat komt omdat ik:
4 series aan het downloaden ben; 12 films aan het converteren ben; 1 (zwaar) programma aan het installeren ben; m'n muziek speelt; En ik ben dit bericht aan het typen! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Sowieso een beetje raar geregeld.. Ik woon in de buurt van Haarlem en studeer in Rotterdam.. Dus al me vrienden hadden afgelopen week vakantie en kwam ook in de knoop met me werk, en nu heb ík eindelijk vakantie, heeft niemand meer tijd en hoef ik ook niet extra te werken..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Ik zit hier heel saai House M.D. te kijken met mijn vriendin
En ze lacht nu.
|
||||
|
||||
''Werkt altijd aan updates.''
Jep, er zit een mooie update aan te komen!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Robots hebben geen vakantie
|
||||
|
||||
Jullie praten niet over mij, hé? .
|
||||
|
||||
Marc. Laatst gewijzigd door zwaan; 26-02-09 om 18:40. |
|
||||
|
||||
Zwart
|
||||
|
||||
Het was eerst wit en toen weer zwart en toen weer wit, en nu toch zwart. Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Wit is hip en zwart is klasse.
|
|||
|
|||
vertel wat hebben julie gedaan in de vakantie?
ik ben iniedergeval naar Tsjechië gegaan lekker gesnowboard omdat jullie op de helf het hadden over wiskunde heb ik nog een mop wat is het toppunt van wiskunde |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
VooDude is trouwens wel een grappige app! Een voodoo poppetje die je even lekker kunt martelen .
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple OS 4.0 Event Chat Topic | WDS001 | Archief | 15 | 08-04-10 22:27 |
Apple Event Chat Topic | WDS001 | Archief | 124 | 29-01-10 08:38 |
|
|